الماس کویر کرمان با یازده محصول مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است


محمدرضا نیازی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره فرش الماس کویر کرمان: الماس کرمان با یازده محصول مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است. مواد سلولزی محصولی نزدیک به فرش های دستباف گران قیمتی که در آلبوم های ابریشم و آلبوم های اطلس نام برده شده است تولید می کند که مورد استقبال مشتریان صادراتی قرار گرفته است. واحد فرش الماس کویر در سالهای متوالی گواهینامه رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت کرده است. همچنین از سوی وزارت نساجی به عنوان واحد برتر سال 1400 صنعت نساجی ایران معرفی شده است. اقتصاد و نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی با محمدرضا عثیری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره فرش الماس کویر کرمان گفت و گو کرده است: ضمن معرفی خود به تشریح فعالیت های شرکت فرش الماس کویر کرمان بپردازید. محمدرضا عزیری مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره فرش آلماس کویر کرمان هستم و در زمینه تولید فرش ماشینی فعالیت داریم. تاریخچه فعالیت گروه و موقعیت آن در بازار را شرح دهید. در حال حاضر یازده محصول در سبد محصولات الماس وجود دارد که نظر مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. به کشورهای بزرگ و مهم هم صادرات داریم. چه برنامه های توسعه ای در دستور کار خود دارید؟ شرکت فرش الماس کویر دارای هجده شعبه انحصاری در داخل کشور است که محصولات این شرکت را به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می کند. و این یک ویژگی مهم است. ما توانسته ایم انواع علایق را جذب کنیم و از طریق فروش و عرضه مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنیم. به طور معمول هر سال دو شعبه جدید در کشور ایجاد می کنیم. ماشین آلات جدیدی هم تهیه کرده ایم و با دستگاه 1500 شانه و ترکیبی از انواع مواد اولیه اکریلیک و سلولزی محصولی نزدیک به فرش دستباف گران قیمت تولید می کنیم که در آلبوم حریر و آلبوم اطلس نام برده شده و مورد استقبال قرار گرفته است. مشتریان صادراتی در زمینه مشتری مداری چه اقداماتی انجام داده اید؟ با توجه به اینکه ما در شعب خود با مشتریان در ارتباط مستقیم هستیم، نظرات مشتریان در اولویت برنامه های ما قرار دارد. به همین دلیل توانسته ایم طی این سال ها برای رعایت حقوق مصرف کننده انتخاب شویم. اتفاق بسیار خوبی که امسال افتاده این است که در سازمان صنعت و معدن انتخاب شد و فرش الماس کویر کرمان به عنوان برترین برند وزارت حریم خصوصی معرفی شد. هدف و رویکرد شما در این نمایشگاه چه بود و از چه محصولی رونمایی کردید؟ آیا شما امسال با طرح ها، نقش ها و مجموعه های جدید و با هدف جذب مشتریان صادراتی در این نمایشگاه شرکت کردیم. زیرا توانستیم در دموتکس ترکیه به این موفقیت دست پیدا کنیم.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید