با این 12 دستور لاغری املت رژیمی درست کنید


املت رژیمی یک غذای عالی و خوشمزه است و طرفداران زیادی دارد. اگر از پختن املت به روش معمول خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم سراغ روش های دیگر بروید. در این مطلب طرز تهیه چند املت رژیمی خوشمزه را به شما آموزش می دهیم. حتما املت را با روش های ذکر شده در این مطلب بپزید و از طعم و خواص آن بهره مند شوید. مواد لازم املت رژیمی ماهی تن فلفل دلمه ای قرمز: 1/4 فلفل دلمه ای سبز: 1/4 پنیر خامه ای: 1 قاشق غذاخوری تخم مرغ کامل: 1 عدد سفیده تخم مرغ: 3 پیازچه: 1/2 قاشق غذاخوری روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری کنسرو ماهی تن: 85 گرم طرز تهیه آیا برای تهیه اولین املت رژیمی جذاب خود آماده اید؟ فلفل دلمه ای قرمز و سبز را با روغن زیتون سرخ کنید؛ فلفل های سرخ شده را در ظرفی بریزید؛ کنسرو تن ماهی و پنیر خامه ای را به آن اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید. در ظرفی دیگر کمی نمک و فلفل به تخم مرغ ها و سفیده ها اضافه کنید و کاملا مخلوط کنید. حالا تخم مرغ ها را در تابه بریزید و بپزید. بعد از پخت مواد آماده شده را روی آن بریزید; برای سرو می توانید از پیازچه استفاده کنید. املت سبز رژیمی مواد لازم اسفناج: 200 گرم پنیر: 50 گرم تخم مرغ: 3 عدد گوجه گیلاسی خرد شده: 6 عدد شیر کم چرب: 1/4 فنجان روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری بادام زمینی: 1 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده به اندازه دلخواه: طرز تهیه اسفناج و جعفری را در مخلوط کن مخلوط کنید سپس شیر را اضافه کنید. سفیده ها را جدا کرده و با مقداری نمک و فلفل به مخلوط کن اضافه کنید. تابه را روی شعله بگذارید و یک قاشق چایخوری روغن زیتون داخل آن بریزید. مواد این املت رژیمی را در تابه دربسته بریزید. کمی بعد پنیر، گوجه گیلاسی و یک قاشق بادام زمینی خرد شده را در یک طرف املت قرار دهید. بعد از پخت یک طرف آن، این املت رژیمی خوشمزه را روی دیگر آن قرار دهید. صبحانه سالم و پروتئینی شما آماده است، لذت ببرید! رول املت رژیمی مواد لازم: پیاز متوسط: یک عدد هویج متوسط: یک عدد تخم مرغ: 4 عدد سفیده تخم مرغ: 2 عدد پودر پیاز و فلفل سیاه: مقدار کمی روغن زیتون: یک قاشق چایخوری ژامبون، گوشت خلال شده: 300 گرم طرز تهیه: ابتدا پیاز را خرد کنید. و با روغن زیتون سرخ کنید؛ سپس هویج را رنده کنید و به پیاز اضافه کنید و مقدار کمی نمک و فلفل و پودر پیاز را روی مواد بریزید. در ظرفی جداگانه تخم مرغ و سفیده را مخلوط کرده و مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کنید. مواد املت رژیمی را روی کاغذ نسوز بریزید و در فر قرار دهید و به مدت 20 دقیقه روی 176 درجه سانتیگراد قرار دهید. حالا ژامبون ها را روی مواد قرار دهید و رول کرده و برش دهید. املت رژیمی خوش رنگ و خوش طعم شما آماده است. ترکیبات املت شیرین تخم مرغ: 2 ماست یونانی: چهار قاشق غذاخوری شکر نارگیل: یک قاشق غذاخوری روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری زغال اخته: 14 گرم گرانولا: 14 گرم عسل: یک قاشق غذاخوری طرز تهیه زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کنید. ; دو قاشق ماست یونانی و یک قاشق شکر نارگیل را با زرده تخم مرغ مخلوط کنید. سفیده تخم مرغ را هم بزنید تا یک کف صاف شود. مخلوط زرده و سفید را مخلوط کنید. ماهی تابه را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون اسپری کنید و املت را داخل تابه بریزید. درب تابه را گذاشته و صبر کنید تا مواد سفت شوند. املت را تا کرده و در ظرفی قرار دهید. املت را با دو قاشق غذاخوری ماست یونانی، زغال اخته و گرانولا تزئین کنید. روی املت رژیمی خود عسل بریزید و لذت ببرید! مافین تخم مرغی مواد اسفناج: 14 گرم تخم مرغ: 6 گوجه گیلاسی: 8 بادام زمینی: 1 قاشق غذاخوری پنیر موزارلا کم چرب: 28 گرم پیاز سفید: 1 قاشق غذاخوری نمک و فلفل: کمی طرز تهیه املت رژیمی اسفناج را خرد کنید. گوجه گیلاسی را از وسط نصف کنید؛ کاغذ روغنی را به شکل مناسب تا کنید و در سینی فر قرار دهید. نمک، فلفل سیاه و پیاز را با تخم مرغ مخلوط کنید. تخم مرغ ها را داخل قالب بریزید و اسفناج و گوجه فرنگی را اضافه کنید. پنیر موزارلای کم چرب را به آن اضافه کنید. مافین ها را به مدت دو دقیقه در فر با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. مافین های جذاب شما آماده است. املت هاش براون مواد لازم: تخم مرغ: 2 عدد فلفل دلمه ای قرمز: نصف سیب زمینی: 141 گرم روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری پیاز سفید: نصف اسفناج: 56 گرم قارچ: 2 عدد نمک و فلفل: به میزان لازم طرز تهیه پیاز خرد شده آن را در ماهیتابه چرب شده با روغن زیتون سرخ کنید. فلفل دلمه ای و قارچ را خرد کرده و به همراه نمک و فلفل به مواد اضافه کنید. اسفناج را روی مواد بریزید و درب ظرف را ببندید تا مواد پخته شوند; سیب زمینی را رنده کنید و با دستمال آب آن را بگیرید و سپس در تابه خشک تفت دهید. تخم مرغ و سفیده را با نمک و فلفل مخلوط کرده و به سیب زمینی اضافه کنید. بعد از آماده شدن تخم مرغ، مواد را اضافه کرده و املت را تا می کنیم. املت رژیمی متفاوت و خوشمزه شما آماده است. املت کدو سبز و پیاز تخم مرغ: 4 عدد کدو سبز: 1/2 گوجه گیلاسی: 5 عدد روغن زیتون: 1 قاشق غذاخوری پیاز سفید: 1/2 قارچ: 2 عدد پنیر فتا: 1/2 قاشق غذاخوری نمک و فلفل: به میزان لازم طرز تهیه املت رژیمی، کدو سبز و پیاز را خرد کنید؛ ماهیتابه را با روغن زیتون چرب کنید و پیاز را در آن تفت دهید. کدو تنبل را رنده کنید و به پیاز اضافه کنید. قارچ ها را خرد کرده و به همراه نمک و فلفل به مواد اضافه کنید. گوجه گیلاسی را خرد کنید؛ سفیده و زرده تخم مرغ را جدا کرده و کمی نمک و فلفل به آن اضافه کنید. سپس تخم مرغ ها را هم بزنید تا کف کند. آن را در تابه بریزید و روی حرارت قرار دهید. حالا مخلوط گوجه فرنگی و کدو تنبل را به آن اضافه کنید و املت را تا کنید. در آخر روی املت را با پنیر فتا تزئین کرده و نوش جان کنید. املت رژیمی اسفناج و نخود مواد مورد نیاز پیاز قرمز: یک چهارم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری سیر: یک قاشق چایخوری سس گوجه فرنگی: 85 گرم نخود فرنگی: 56 گرم پونه کوهی: یک چهارم قاشق چایخوری جعفری: یک قاشق چایخوری فلفل قرمز: یک چهارم قاشق چایخوری اسفناج: 85 گرم تخم مرغ: دو تکه پنیر پارمزان: نصف قاشق غذاخوری طرز تهیه ابتدا پیاز و یک حبه سیر را خلالی کرده و در تابه چرب شده تفت دهید. سپس سس گوجه فرنگی، نخود فرنگی، پونه کوهی، فلفل قرمز، فلفل سیاه و نمک را اضافه کنید. اسفناج را اضافه کنید و در تابه را بپوشانید. حالا تخم مرغ ها را هم اضافه کنید. در آخر روی املت را با پنیر پارمزان و کمی جعفری تزئین کنید. کتلت تخم مرغ مواد لازم برای فلفل دلمه ای: یک چهارم تخم مرغ: یک قاشق چایخوری پنیر چدار: نصف قاشق غذاخوری طرز تهیه ابتدا فلفل دلمه ای را نصف کرده و داخل آن را خالی کنید. فلفل دلمه ای را به مدت 15 دقیقه در فر با دمای 180 درجه قرار دهید. سپس در هر یک از نیمه ها یک تخم مرغ قرار دهید. به مدت 15 دقیقه در فر 180 درجه قرار دهید. در نهایت املت رژیمی خود را با پنیر چدار تزئین کنید. اسفناج و رولت تخم مرغ مواد لازم: روغن زیتون: یک چهارم تخم مرغ: یک قاشق چایخوری شیر: یک قاشق غذاخوری اسفناج: 14 گرم پنیر چدار: یک قاشق غذاخوری نان ترتیلا گندم: یک قاشق غذاخوری. شیر و نمک را در یک تابه چرب شده بریزید؛ سپس تخم مرغ را روی تورتیلا گذاشته و اسفناج را اضافه کنید. در آخر روی املت را با کمی پنیر چدار تزئین کرده و به شکل رول بپیچید. املت رژیمی اسفناج مواد لازم: پیازچه: یک عدد روغن زیتون: یک قاشق چایخوری اسفناج: 85 گرم موزارلا: 28 گرم تخم مرغ: 4 روش تهیه ابتدا اسفناج ها را در ماهیتابه چرب شده سرخ کنید. سپس پیاز خرد شده و پنیر موزارلا را به آن اضافه کنید. یک تخم مرغ و سه سفیده تخم مرغ را با نمک و فلفل بزنید. املت را به مدت 30 دقیقه در فر با دمای 180 درجه قرار دهید. فریتاتا سبزی مواد لازم پیازچه: یک چهارم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری کدو سبز: یک عدد پنیر چدار: نصف قاشق غذاخوری تخم مرغ: سه عدد گوجه فرنگی: 4 حلقه طرز تهیه: ابتدا پیازچه و کدو سبز را خرد کرده و داخل آن بریزید. یک ماهیتابه چرب شده سرخ کنید؛ سپس یک تخم مرغ و دو سفیده را با نمک و فلفل مخلوط کرده و به تابه اضافه کنید. چهار ورقه گوجه فرنگی را اضافه کنید و در نهایت املت خود را با کمی پنیر چدار تزئین کنید. املت رژیمی کلمه آخر را می توان به روش های مختلف و جذاب تهیه کرد و از آن لذت برد. در این مطلب طرز تهیه چند نوع املت رژیمی را به شما آموزش دادیم. حتما این غذا را در برنامه غذایی خود قرار دهید و از آن لذت ببرید!

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید