با این 5 روش یک نوار پروتئینی خانگی درست کنید!


ممکن است بارهای پروتئینی را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دیده باشید. اما شما هنوز شروع به تولید میله های پروتئینی خانگی نکرده اید. پیشنهاد می کنم طبق روش هایی که در این مقاله آموزش می دهیم نوار پروتئین رژیمی خود را درست کنید و از آن لذت ببرید. نوار پروتئینی خانگی دارای مواد مقوی و مغذی زیادی است و برای عضله سازی و کاهش وزن مفید و موثر است. پس از این غذای خوشمزه و مقوی غافل نشوید! میله پروتئین خانگی کره بادام زمینی و بلغور جو دوسر مواد لازم کره بادام زمینی: نصف فنجان بلغور جو دوسر: دو فنجان عسل: یک سوم فنجان روغن نارگیل: دو قاشق غذاخوری دانه کتان: 3 قاشق چایخوری پودر پروتئین وانیل: یک سوم فنجان نمک: یک چهارم قاشق چای خوری قاشق چای خوری دارچین چای: 28 گرم از آماده سازی را در قابلمه آب بریزید و روی حرارت قرار دهید. ظرفی را در آب قرار دهید و کره بادام زمینی، عسل و روغن نارگیل را در آن مخلوط کنید. جو، دانه های کتان آسیاب شده، پودر پروتئین و نمک را اضافه کنید. تکه های شکلات را اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید و در سینی بگذارید مرتب پهن کنید. در نهایت نوار پروتئینی خانگی خود را با تکه های شکلات تزئین کرده و به مدت سی دقیقه در فریزر قرار دهید. بعد از سی دقیقه، نوار پروتئینی خانگی و خوشمزه شما آماده است. نوار پروتئین رژیمی بلغور جو دوسر مواد لازم: جو دو سر: یک و نیم فنجان کره بادام زمینی: سه قاشق غذاخوری عسل: سه قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیل: سه فنجان شیر کم چرب: چهار قاشق غذاخوری تکه های شکلات: 28 گرم طرز تهیه: ابتدا کره بادام زمینی، عسل و کمی نمک آن را مخلوط کن؛ در ظرفی دیگر پودر پروتئین و ماست را مخلوط کرده و به کره بادام زمینی اضافه کنید. سپس شیر کم چرب را روی مواد بریزید. مواد را روی کاغذ روغنی بچینید و به طور یکنواخت و منظم پخش کنید و چند تکه شکلات به عنوان تزیین روی آن بریزید. در نهایت نوار پروتئینی خانگی را به مدت سی دقیقه در فریزر قرار دهید. شکلات تخته ای پروتئینی خانگی مواد لازم: خرما: یک فنجان بادام خرد شده: یک فنجان پودر پروتئین وانیل: سه فنجان پودر کاکائو: یک قاشق چایخوری شیر کم چرب: دو قاشق غذاخوری عصاره نعنا: نصف قاشق چایخوری طرز تهیه ابتدا بادام ها را با استفاده از مخلوط کن خرد کنید و دو قاشق از آنها را در یک ظرف جداگانه قرار دهید. حالا خرمای بدون هسته، پودر پروتئین، پودر کاکائو، شیر و عصاره نعنا را به بادام های خرد شده اضافه کنید و دوباره همزن را روشن کنید. طبق ویدیو مواد را روی کاغذ روغنی خوب مخلوط کنید و بادام های خرد شده را که برای تزئین نوار پروتئینی خانگی خود کنار گذاشته اید بپاشید و سپس مواد را به مدت سی دقیقه در فریزر قرار دهید. نوار پروتئین رژیمی نارگیل مواد لازم بادام خرد شده: سه چهارم فنجان دانه کتان آسیاب شده: یک چهارم فنجان عسل: سه قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیل: سه فنجان پودر نارگیل: سه قاشق غذاخوری دانه چیا: دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی: دو قاشق غذاخوری قاشق غذاخوری عسل: دو قاشق غذاخوری شیر کم چرب چرب: چهار قاشق غذاخوری آماده سازی ابتدا بادام خرد شده، دانه کتان آسیاب شده و پودر پروتئین را با هم مخلوط کنید. پودر نارگیل و دانه چیا را آسیاب کنید. در ظرفی دیگر کره بادام زمینی و عسل را مخلوط کرده و بقیه مواد را اضافه کنید تا اضافه شود. شیر کم چرب را اضافه کنید؛ مواد را روی کاغذ روغنی پهن کنید و با پودر نارگیل تزئین کنید. میله پروتئینی موز مواد لازم: آرد جو دوسر: دو پیمانه، گردو: ۲۸ گرم، موز: یک پیمانه، پودر وانیل: نصف پیمانه، شیر کم چرب: دو قاشق غذاخوری، کره بادام زمینی: دو قاشق غذاخوری، پودر نارگیل: نصف پیمانه، دارچین : یک قاشق چای خوری، طرز تهیه: جو را در آسیاب آرد آسیاب کنید. گردو را چرخ کرده و به همراه پودر پروتئین، پودر نارگیل و کمی دارچین به جو اضافه کرده و مواد را مخلوط می کنیم. در ظرف دیگری موز را له کنید و کره بادام زمینی و شیر را به آن اضافه کنید. مخلوط آرد را اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید. در نهایت مواد را به طور یکنواخت روی کاغذ روغنی پهن کنید و به مدت سی دقیقه در فریزر قرار دهید. کلام پایانی اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و در عین حال مفید و مقوی هستید؛ نوار پروتئینی خانگی یک انتخاب عالی برای شماست. ساخت آن نیاز به مواد و تلاش زیادی ندارد. پیشنهاد می کنم با دستورات این مقاله یک نوار پروتئینی رژیمی درست کنید و از فواید آن لذت ببرید.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید