برنامه بدنسازی حرفه ای با عضله سازی عالی + تصویر تمامی حرکات



بدون شک یکی از آرزوهای افرادی که بدنسازی را شروع می کنند، بدست آوردن عضلات بزرگ و زیبا است. اگر شما نیز به دنبال این هدف هستید، ما به شما یک برنامه حرفه ای بدنسازی حجمی را پیشنهاد می کنیم. اگر قبلا هرگز ورزش نکرده اید، بهتر است یک برنامه تمرینی با وزنه مبتدیان یا یک برنامه تمرینی با وزنه مبتدی بسیار حجیم را دنبال کنید. اما اگر بدن شما تا حدودی آماده است، می توانید برنامه تمرینی زیر را انجام دهید. این برنامه تمرینی کمی سنگین است اما حجم عضلانی شما را به خوبی افزایش می دهد. البته ناگفته نماند که در این برنامه بدنسازی تنها افزایش حجم در نظر گرفته نمی شود بلکه این افزایش حجم با کیفیت و زیبایی عضلات همراه خواهد بود. شما هم باید قبول کنید که عضلات حجیم اما بدون انحنا و کیفیت پایین چندان جذاب نیستند. همچنین باید مراقب باشید که داشتن یک برنامه بدنسازی حرفه ای جزئی از کار است و باید نکاتی مانند تمرینات منظم، تغذیه مناسب، خواب کافی و … را رعایت کنید تا نتیجه بهتر شود. لینک دانلود این برنامه تمرینی با “تصاویر تمامی حرکات” در انتهای مطلب قرار گرفته است. استراحت بین تمرینات و ست های این برنامه بدنسازی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بین ست ها و حرکات می توانید از 20 ثانیه تا 3 دقیقه استراحت کنید. توجه: همه ست ها از بالا به پایین شروع می شوند. برنامه بدنسازی حجم حرفه ای حجم و عضله سازی حرفه ای مدت کل برنامه تمرین 8 هفته تعداد روزهای تمرین در هفته 6 روز مدت هر جلسه تمرین 45 الی 120 دقیقه مناسب برای آقایان روزهای شنبه و چهارشنبه ها برنامه بدنسازی حجم حرفه ای 1- ددلیفت 4 ست 6، 8، 10، 12 نحوه اجرای ددلیفت با هالتر. نحوه اجرای ددلیفت با هالتر. 3 ست 15، 12، 10، نحوه انجام حرکت پرواز معکوس کابل، نحوه انجام حرکت پرواز معکوس با کابل 4- پرواز معکوس، 3 ست 12، 10، 8، نحوه انجام حرکت پرواز معکوس، نحوه انجام حرکت پرواز معکوس را انجام دهید، 5- شانه بالا انداختن با دمبل، 3 ست 20 15 تایی، 10 ست نحوه انجام حرکات شانه انداختن با دمبل. نحوه انجام حرکات شانه انداختن با دمبل 6- با دمبل شانه بالا می اندازد. 3 ست. 12، 10، 8 ست نحوه انجام حرکات شانه انداختن با دمبل. نحوه انجام حرکات شانه انداختن با دمبل 15، 12، 10 ست نحوه اجرای حرکت ساعد با یک جفت دمبل ایستاده. طناب نحوه اجرای حرکت جلو بازوی چکشی با طناب 9- آویزان کردن زانوی مورب به بالا 3 ست 12 تایی نحوه اجرای حرکت آویزان مورب زانو به بالا نحوه اجرای حرکت آویزان مورب زانو به بالا 10- کرانچ روی توپ 3 ست های 20 تایی نحوه اجرای حرکت کرانچ روی بال نحوه اجرای کرانچ روی توپ در روزهای یکشنبه و پنجشنبه برنامه بدنسازی حجمی حرفه ای 1- پرس سینه اسمیت 3 ست 15، 12، 10، نحوه اجرای پرس قفسه سینه اسمیت، چگونه برای انجام پرس سینه اسمیت 2- پرس سینه اسمیت 3 ست 15 12، 10، نحوه انجام پرس سینه اسمیت. سربار دمبل 3 ست 15، 12، 10 تایی، نحوه انجام حرکت بالای سر دمبل، نحوه انجام حرکت بالای سر دمبل، 5- سربار جانبی با دستگاه، 3 ست 15، 12، 10 تایی، نحوه انجام حرکت بالای سر دمبل حرکت با دستگاه نحوه انجام حرکت شانه ها در پهلوها با دستگاه 6- پشت بازو با طناب با 3 ست 12، 10، 8 نحوه انجام حرکت پشت بازو با طناب چگونه انجام حرکت پشت بازو با طناب ب طناب 7- پشت بازو با دمبل خوابیده 3 ست 15، 12، 10 تایی نحوه انجام حرکت پشت بازو با دمبل خوابیده نحوه انجام حرکت پشت بازو با دمبل خوابیده 8 – شنا با شانه تاچ 3 ست 20 تایی نحوه انجام شنا با تاچ شانه نحوه انجام حرکت شنا با لمس شانه 9- پلانک 3 ست 15، 12، 10 تایی نحوه انجام حرکت پلانک نحوه انجام حرکت پلانک در روزهای دوشنبه و جمعه ها برنامه بدنسازی حرفه ای (غیر رایگان) * رایگان نبودن یعنی چی؟ رایگان نبودن یعنی چی؟ برای مشاهده برنامه تمرینی کامل با “تصاویر تمامی حرکات” باید از طریق لینک زیر فایل را دانلود کنید. دانلود این برنامه آموزشی این برنامه آموزشی را به صورت جدول بندی شده به همراه تصویر نحوه اجرای هر حرکت در مقابل آن برای دانلود آماده کرده ایم تا در هنگام مراجعه به باشگاه نیازی به ورود به سایت گومگ نداشته باشید. تصویر نحوه انجام کلیه حرکات روبروی آن قابل دانلود بلافاصله پس از پرداخت قابل چاپ و استفاده در موبایل و کامپیوتر بدون نیاز به نصب نرم افزار اضافی (فرمت PDF) پشتیبانی ایمیل و تلگرام دانلود فقط با پرداخت هزینه 75000 تومان

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید