برنامه تمرینی بدنسازی حرفه ای با حجم دهی فوری



حجیم کردن و افزایش حجم عضلانی نیاز به تمرین طولانی مدت دارد، اما در بسیاری از موارد به دلایل مختلف از جمله نزدیک بودن به یک رویداد خاص، حجم دهی و عضله سازی باید با سرعت بیشتری انجام شود. اینجاست که برنامه تمرینی حرفه ای بدنسازی حجم به کمک شما می آید. روند عضله سازی چیزی نیست که در کوتاه مدت اتفاق بیفتد و نیاز به تمرینات مداوم و طولانی دارد. اما با برنامه تمرینی زیر می توانید در کمترین زمان ممکن به حجم برسید، البته برای حفظ حجم به دست آمده باید به تمرین خود ادامه دهید. لینک دانلود این برنامه تمرینی با “تصاویر تمامی حرکات” در انتهای مطلب قرار گرفته است. در گوماگ برنامه های مختلف بدنسازی را منتشر کرده ایم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و ورزشکاران با توجه به شرایط خود می توانند از آن ها استفاده کنند. اما همه آن برنامه ها یک تفاوت عمده با این برنامه دارند و آن نتیجه گیری فوری در این برنامه است. در نظر داشته باشید که برنامه تمرین حجمی زیر در سطح حرفه ای طراحی شده است و باید تمام تلاش خود را برای تکمیل تعداد ست ها و تکرارهای مشخص شده انجام دهید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در فرم و نحوه اجرای حرکات دقت زیادی داشته باشید. همیشه اولویت این است که چگونه حرکات را به درستی انجام دهیم. وزن وزنه ها را طوری انتخاب کنید که در ست اول سبک ترین وزنه و در ست آخر سنگین ترین وزنه را بزنید. یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران گومگ از پشتیبانی می پرسند این است که از چه وزنه هایی استفاده کنیم؟ پاسخ به این سوال برای هر فردی متفاوت است. با توجه به قدرت خود باید وزنه هایی را انتخاب کنید که فشار بیشتری به شما وارد کند اما در عین حال بتوانید حرکات را به درستی انجام دهید و از فرم خارج نشوید. ویژگی های برنامه تمرینی بدنسازی حرفه ای با حجم لحظه ای اگر می خواهید سریع نتیجه بگیرید باید با تمام وجود تمرین کنید! برنامه تمرینی آتی شامل پنج روز تمرین در هفته است که تمام جلسات آن باید در روزهای متوالی انجام شود. ما پنج روز اول هفته را به عنوان جلسات توصیه شده در نظر گرفته ایم، اما شما می توانید روز شروع تمرینات خود را به هر ترتیبی که می خواهید تغییر دهید. آنچه مهم است این است که پنج روز متوالی تمرین کنید و دو روز متوالی استراحت کنید. شنبه: ورزش یکشنبه: ورزش دوشنبه: ورزش سه شنبه: ورزش چهارشنبه: ورزش پنجشنبه: استراحت جمعه: 3 دقیقه بین حرکات و 90 ثانیه بین ست ها استراحت کنید. سوالات متداول 1. برنامه تمرینی بدنسازی حرفه ای با حجم دهی فوری چیست؟ این برنامه تمرینی برای افزایش حجم عضلات در کمترین زمان طراحی شده است و سطح آن حرفه ای است. 2. وزنه ها در این برنامه تمرینی چقدر باید سنگین باشند؟ همانطور که در بالای مقاله توضیح دادیم وزن وزنه ها باید به گونه ای باشد که بیشترین فشار را به عضلات وارد کند و در عین حال شما را از وضعیت صحیح انجام حرکات خارج نکند. توصیه می کنیم برای راهنمایی بیشتر به اثر آبی بالای مقاله مراجعه کنید. 3. آیا این برنامه تمرینی حاوی تصویری از نحوه انجام حرکات است؟ آره. برای دانلود فایل این برنامه آموزشی که شامل تصویر نحوه انجام تمامی حرکات می باشد می توانید از لینک انتهای مقاله استفاده نمایید. برنامه تمرینی بدنسازی حرفه ای با حجم دهی فوری شنبه نام حرکت تعداد ست تعداد تکرار پرس نظامی هالتر ایستاده 38 تا 10 بالا بردن هالتر از جلو 310 حلقه هالتر 48 دمبل بالای سر از پهلو 48 خم کردن دمبل 310 نشستن روی میز شیبدار 3 تا مرز یکشنبه نام حرکت تعداد ست هالتر ایستاده بازو جلو بازو 48 هالتر جلو بازو 48، پرس هالتر جلو بازو، 48، پرس سینه دست مجموع 46 بازوها به عقب شیب 310 بازوهالتر خوابیده به عقب 48-10 جلو بازو هالتر نشسته 310 شکم خلبان 3 تا پاور دوشنبه نام حرکت تعداد ست ها تعداد پرس های اسکوات 7 تا 5 تکرار 410 دستگاه ران جلو 48 تا 10 ران پشت دستگاه 48 تا 10 پا نشسته 412 تا 15 پا با دستگاه پرس ساق پا 410 تا 12 پلانک 3 تا پاور سه شنبه حرکت نام تعداد ست ها تعداد ست ها بازو باز ثابت 58 تا 10410 سیم زیر بغل زیربغل قایق ۴۱ 0 اره دمبل زیر بغل 38 نشستن طولانی روی میز شیبدار 3 تا حد امکان چهارشنبه نام حرکت تعداد ست ها تعداد تکرارها * آزاد نیست–* آزاد نیست–* آزاد نیست–* نه آزاد–* آزاد نیست- – * رایگان نیست یعنی چه؟ غیر رایگان یعنی برای مشاهده کامل برنامه آموزشی با “تصاویر تمامی حرکات” لازم است فایل را از طریق لینک زیر دانلود کنید. این برنامه تناسب اندام را دانلود کنید. این برنامه تناسب اندام را به صورت جدولی به همراه تصویر نحوه اجرای هر حرکت جلوی آن برای دانلود آماده کرده ایم تا در هنگام رفتن به باشگاه بتوانید بدون نیاز به کمک تمامی حرکات را به درستی انجام دهید. تصویر نحوه انجام کلیه حرکات جلوی آن بلافاصله پس از پرداخت قابل دانلود، قابل چاپ و استفاده در موبایل و کامپیوتر بدون نیاز به نصب نرم افزار اضافی (فرمت PDF)، ایمیل و پشتیبانی تلگرام می باشد.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید