برنامه عضله سازی با دمبل 4 روز در هفته



اگر به تجهیزات باشگاه دسترسی ندارید و می خواهید با یک جفت دمبل ورزش کنید، این برنامه بدنسازی برای شما مناسب است. برنامه عضله سازی دمبل زیر یک برنامه تمرینی کامل است که می توانید آن را تا 12 هفته ادامه دهید. لینک دانلود این برنامه تمرینی با “تصویر تمام حرکات” در انتهای مطلب آمده است. در این برنامه آموزشی باید چهار روز در هفته تمرین کنید. دو روز برای بالاتنه و دو روز دیگر برای پایین تنه است. اینکه چند روز در هفته را به ورزش اختصاص دهید کاملاً به شما بستگی دارد. البته بهتر است بین تمرینات بالاتنه و پایین تنه بین 48 تا 72 ساعت استراحت کنید. به عنوان مثال، می توانید روزهای شنبه و یکشنبه تمرین کنید و دوشنبه ها را تعطیل کنید. سپس سه شنبه ها و چهارشنبه ها تمرین کنید و پنجشنبه ها و جمعه ها استراحت کنید. در صورت تمایل می توانید در روزهای آخر هفته نیز ورزش های هوازی انجام دهید. عضله سازی یکی از اهداف اصلی افرادی است که به بدنسازی روی می آورند. فرقی نمی کند که بخواهید چربی بسوزانید یا حجم عضلانی خود را افزایش دهید، در هر صورت این تمرینات باعث عضله سازی می شود. اما تمرکز این برنامه تمرینی کاملا بر روی عضله سازی است. ما قبلاً چندین تمرین عضله سازی را در Gomg منتشر کرده ایم. برای دسترسی به آنها می توانید به این لینک مراجعه کنید: مشخصات برنامه عضله سازی برنامه عضله سازی با دمبل در ابتدای مطلب توضیح دادیم که این برنامه آموزشی 4 روزه است و می توانید آن را به مدت 12 هفته ادامه دهید. می توانید این چهار روز تمرینی در هفته را به صورت زیر انتخاب کنید: شنبه: تمرین شنبه: تمرین دوشنبه: سه شنبه استراحت: چهارشنبه تمرین: پنجشنبه تمرین: اجتماع استراحت: بین تمام حرکات و ست ها استراحت کنید، حداقل 30 و حداکثر 60 ثانیه استراحت کنید. هدف از عضله سازی کشش کل طول برنامه تمرینی 12 هفته است. تعداد روزهای تمرین 4 روز در هفته. مناسب برای آقایان و خانم ها. برنامه عضله سازی با دمبل. شنبه: بالاتنه. تک دمبل نشسته روی سر 28-12 Sharag212-15 یکشنبه: نام پایین تنه تعداد مجموعه تعداد تکرار تعداد اسکات گابلت 48-10 ددلیفت با پاهای دمبلی صاف 48-10 10 اسکوات تک دمبل پاها باز 32-12-1 دمبل تک پا 38-112 حمام 3-12 فوت تعداد حرکت مجموعه تعداد تکرار زیربغل تک دمبل خم شدن 48-1010 پرس دمبل پایه پایه دمبل 48-10 پرس دمبل دمبل دمبل 38-12 12 دمبل دمبل دمبل 38-12 12 دمبل دمبل 38-12 12 دمبل 28 دمبل رایگان ست دمبل سینه دمبل را فشار دهید 28-21 پایین -10 * رایگان نیست48-10 * رایگان38-12 * رایگان38-12 * رایگان نیست 320 ثانیه * رایگان به چه معناست؟ از طریق لینک دانلود زیر دانلود این برنامه آموزشی این برنامه آموزشی را به صورت جدولی با تصویری از نحوه انجام هر حرکت جلوی آن برای دانلود آماده کرده ایم تا در هنگام مراجعه به باشگاه نیازی به ورود به سایت گومگ نداشته باشید. تصویر نحوه انجام کلیه حرکات جلوی آن دانلود بلافاصله پس از پرداخت قابل چاپ و استفاده در موبایل و کامپیوتر بدون نیاز به نصب نرم افزار اضافی (فرمت PDF) پشتیبانی ایمیل و تلگرام دانلود فقط با پرداخت 55000 تومان

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید