برنامه لاغری حرفه ای 5 روز در هفته



اگر در بدنسازی مبتدی نیستید و می خواهید وزن کم کنید، چربی بسوزانید یا حتی کاهش وزن داشته باشید، این برنامه لاغری حرفه ای برای شما مناسب است. در برنامه تمرینی پیش رو فشار بالایی به عضلات و چربی های شما وارد می شود تا بدنی خشک و زیبا داشته باشید. این برنامه تناسب اندام ممکن است در ابتدا کمی آسان به نظر برسد، اما زمانی که وارد آن شوید، متوجه خواهید شد که چقدر سخت است و نتایجی که به دست خواهید آورد شما را شگفت زده خواهد کرد. با گوماگ همراه باشید. لینک دانلود این برنامه تمرینی با “تصاویر تمامی حرکات” در انتهای مطلب قرار گرفته است. همانطور که گفتیم در این مقاله با یک برنامه حرفه ای لاغری سروکار داریم و به همین دلیل نیاز به 5 روز تمرین در هفته دارد. تنظیم این پنج روز تمرین و دو روز استراحت به عهده شماست، اما ما در زیر روزهای پیشنهادی خود را ذکر کرده ایم که می توانید تمرین را در همان روزها شروع کنید. پیشنهاد ما این است که برنامه های آموزشی «روز اول»، «روز دوم» و «روز سوم» را یکی پس از دیگری انجام دهید و یک روز استراحت کنید و سپس به سراغ برنامه های آموزشی «روز چهارم» و «روز پنجم» بروید. و در نهایت روز آخر استراحت کنید. برنامه ورزشی زیر مختص جنسیت خاصی نیست و مردان و زنان می توانند از آن بهره مند شوند. توصیه می کنیم این برنامه لاغری را به مدت 8 هفته ادامه دهید و اگر احساس کردید همچنان فشار کافی به عضلات شما وارد می کند، آن را تا 2 هفته دیگر ادامه دهید. توجه داشته باشید که برای گرفتن بهترین نتیجه تلاش زیادی کنید و به کالری دریافتی خود توجه کنید. مشخصات برنامه تناسب اندام لاغری حرفه ای در توضیحات بالا اشاره کردیم که می توانید روزهای تمرین را به دلخواه تغییر دهید، اما روزهای پیشنهادی ما به شرح زیر است: شنبه: تمرین روز اول، شنبه: تمرین روز دوم، دوشنبه: تمرین روز سوم، سه شنبه: استراحت، چهارشنبه: تمرین روز چهارم، پنجشنبه: ورزش روز پنجم، جمعه: بین ست ها 30 تا 45 ثانیه استراحت کنید و بین حرکات 1 تا 2 دقیقه استراحت کنید. هدف کاهش وزن و چربی سوزی سطح حرفه ای است. طول کل برنامه آموزشی 8 هفته است. تعداد روزهای تمرین در هفته 5 روز است. برای آقایان و خانم ها مناسب است. برنامه کاهش وزن حرفه ای 5 روز در هفته است. روز اول (شنبه). آویزان 312 دراز کشیدن روی میز شیبدار 315 پهلوها با دمبل 315 پلانک 3 تا جایی که می توانید کابل شکم 315 روز دوم (یکشنبه) نام حرکت تعداد ست ها تعداد تکرار 510 زیربغل هالتر خم شده 12-410 زیر بغل دستی 48 10-48 پایین آوردن کابل بازوی مستقیم 48-10 زیربغل قایق 412 ددلیفت در فریم 415 روز سوم (دوشنبه) نام حرکت تعداد ست هالتر تکرارهای خنک 410، بالای سر دمبل نشسته 410، وزنه بالای سر اسمیت نشسته 410- رها کردن 410-12، فیس بوک 12-410، نام حرکت روز چهارم (چهارشنبه)، تعداد ست ها، تعداد تکرار، بازوی جلو میل هالتر، لری 410-12، پرس سینه دست، پرس دست، دمبل 12-412، بازو جلو، جفت دمبل چکشی 412 پشت بازو کابل با طناب روی سر 410-12 بازوی کابل جلو جفت دست از کنار 415 بازوی کابل عقب 415 روز پنجم (پنجشنبه) نام حرکت شماره ست ها، تعداد تکرار* نه آزاد 10-48* نه آزاد 415* نه آزاد 415 (هر پا)* نه fr ee415* Not free415* Not free415* Not free420* Not free420 * رایگان نبودن یعنی چی؟ رایگان نبودن به این معناست که برای مشاهده کامل برنامه آموزشی با “تصاویر تمامی حرکات” لازم است فایل آن را از طریق لینک دانلود زیر دانلود کنید. دانلود این برنامه آموزشی این برنامه آموزشی را به صورت جدول بندی شده به همراه تصویر نحوه اجرای هر حرکت در مقابل آن برای دانلود آماده کرده ایم تا در هنگام مراجعه به باشگاه نیازی به ورود به سایت گومگ نداشته باشید. تصویر نحوه انجام کلیه حرکات روبروی آن قابل دانلود بلافاصله پس از پرداخت قابل چاپ و استفاده در موبایل و کامپیوتر بدون نیاز به نصب نرم افزار اضافی (فرمت PDF) پشتیبانی ایمیل و تلگرام دانلود فقط با پرداخت هزینه 75000 تومان

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید