بلغور جو دوسر رژیمی برای کاهش وزن؛ طرز تهیه بلغور جو دوسر 13 پروتئینی و کم کالری


رژیم جو دوسر یک غذای عالی و مغذی برای صبحانه و میان وعده است. کسانی که به تغذیه خود اهمیت زیادی می دهند بیشتر از این نوع غذا استفاده می کنند. اگر می خواهید یک غذای مفید، متنوع و در عین حال رژیمی تهیه کنید، بلغور جو دوسر پیشنهاد خوبی است. در این مقاله ویتامین قصد داریم طرز تهیه انواع جو دوسر رژیمی و خوشمزه برای تناسب اندام را به شما آموزش دهیم. سیب و دارچین بلغور جو دوسر رژیمی مواد لازم: بلغور جو دوسر: نصف فنجان سیب خرد شده: یک چهارم عسل: نصف قاشق غذاخوری دارچین و مغز گردو: مقدار کمی طرز تهیه: ابتدا یک فنجان آب به همراه دارچین را در ظرفی بریزید و بگذارید. آن را روی شعله مواد را اضافه کرده و کمی هم بزنید. سپس عسل را در ظرف بریزید و همه مواد را چند دقیقه هم بزنید تا کاملا با هم ترکیب شوند و بپزند. در پایان از کمی مغز گردو به عنوان تزیین برای بلغور جوی رژیمی خود استفاده کنید. نوش جان! بلغور جو دوسر کدو حلوایی مواد شیر: 1/2 پیمانه کدو حلوایی: 400 گرم زردآلو: 1 قاشق غذاخوری پوست: 1/2 فنجان عسل و تخمه کدو: 1/2 قاشق غذاخوری طرز تهیه نصف پیمانه آب با شیر را روی شعله قرار دهید. کمی نمک، کدو تنبل و زردآلو اضافه کنید. مواد خشک را اضافه کرده و مخلوط کنید. سپس جوهای رول شده را اضافه کنید و چند دقیقه مواد را هم بزنید تا مواد کاملا با هم ترکیب شده و بپزند. در انتها تخم کدو و عسل را برای تزیین رژیم غذایی و بلغور جو دوسر خوشمزه خود قرار دهید و لذت ببرید! نارگیل رژیمی بلغور جو دوسر مواد لازم: 1/2 فنجان عسل و کرن بری: 1/2 قاشق غذاخوری آجیل و پودر نارگیل: 1/2 قاشق غذاخوری ماست یونانی: 1 قاشق غذاخوری طرز تهیه این بلغور رژیمی خوشمزه: ابتدا یک فنجان آب و کمی نمک بریزید. روی شعله زردچوبه، عسل، زغال اخته و پودر نارگیل را به ترتیب اضافه کنید. در آخر ماست یونانی و مغز گردو را به مواد اضافه کنید. بلغور جو دوسر هویج مواد: شیر: 1/4 فنجان عسل: 1/2 قاشق غذاخوری هویج متوسط: 1/2 بلغور جو دوسر: 1/4 فنجان پودر پروتئین: 50 گرم دارچین و گردو: مقدار کمی آب و شیر را روی شعله قرار داده و بریزید. مقدار کمی دارچین در آن. سپس عسل، هویج رنده شده و جو را اضافه کرده و همه مواد را چند دقیقه هم بزنید تا کاملا بپزد. در این مرحله پودر پروتئین را اضافه کنید. در آخر از مغز گردو برای تزیین استفاده کنید. بلغور جو دوسر رژیمی شما آماده است. نوش جان! بلغور جو دوسر رژیمی سفیده تخم مرغ مواد لازم: آب: یک فنجان، موز متوسط: یک نصف، جو دو سر حلقه شده: نصف فنجان، سفیده تخم مرغ: یک چهارم پیمانه، پودر نارگیل: یک قاشق چایخوری، دارچین: یک قاشق چایخوری، موز خرد شده را به آب در حال جوش اضافه کنید. نمک، دارچین و زیره را اضافه کنید و چند دقیقه مواد را هم بزنید تا کاملا با هم ترکیب شوند و بپزند. سپس سفیده تخم مرغ را روی مواد ریخته و دوباره چند دقیقه هم بزنید. در آخر پودر نارگیل را اضافه کنید. ایمیل شما آماده است. نوش جان! بلغور جو دوسر پروتئینی مواد لازم: آب: یک فنجان پودر پروتئین وانیل: یک فنجان پرک جو دوسر: نصف فنجان کره بادام زمینی: یک قاشق چایخوری ماست یونانی: یک قاشق چایخوری طرز تهیه فلکه جو دوسر را در آب جوش بریزید و چند دقیقه هم بزنید. کاملا بپزید. پودر پروتئین وانیل را به مواد اضافه کنید. برای سرو از کره بادام و ماست یونانی استفاده کنید. جو دوسر شکلات و کره بادام زمینی مواد لازم بلغور جو دوسر: نصف فنجان شیر: سه چهارم فنجان پودر پروتئین شکلات: 50 گرم کره بادام زمینی: یک قاشق غذاخوری شکلات چیپسی: یک قاشق چایخوری طرز تهیه بلغور جو دوسر شیر در حال جوش را اضافه کنید چند دقیقه هم بزنید تا جو دوسر شود. کاملا پخته شده اند. پودر پروتئین شکلات را به مواد اضافه کنید و با مواد مخلوط کنید. سپس کره بادام زمینی را به مواد اضافه کنید. در نهایت از شکلات چیپسی برای سرو استفاده کنید. بلغور جو دوسر کدو و شکلات: آب: یک فنجان جو دوسر: نصف فنجان سفیده تخم مرغ: دو تکه پوره کدو حلوایی: یک سوم فنجان شکلات چیپسی: یک قاشق چایخوری آب را با کمی نمک بجوشانید. آن را بریزید و چند دقیقه هم بزنید. سفیده تخم مرغ را به مواد اضافه کنید و دوباره مواد را با هم مخلوط کنید تا کاملا بپزند. پوره کدو تنبل را اضافه کنید. در آخر از شکلات چیپسی برای تزیین استفاده کنید. بلغور جو دوسر، شکلات، مواد لازم: جو: نصف پیمانه، شیر بادام: یک فنجان، پودر کاکائو: یک قاشق چایخوری، عصاره وانیل: نصف قاشق چایخوری، توت فرنگی: یک عدد، عسل: نصف قاشق غذاخوری، گردو: یک قاشق غذاخوری، طرز تهیه شیر بادام را با سرکه و کمی نمک روی حرارت بگذارید. پودر کاکائو و عصاره وانیل را اضافه کنید. عسل را اضافه کنید و مواد را هم بزنید سپس در ظرف را به مدت دو دقیقه ببندید. در پایان بلغور جو دوسر خود را با توت فرنگی و گردو تزئین کنید. بلغور جو دوسر نارگیل و بادام هندی مواد لازم: جو: نصف فنجان شیر بادام: یک فنجان بادام هندی: یک قاشق غذاخوری نمک: به میزان لازم زغال اخته: نصف پیمانه پودر نارگیل: یک قاشق غذاخوری عسل: نصف قاشق غذاخوری طرز تهیه شیر بادام با جو دوسر و کمی نمک روی حرارت سپس زغال اخته و عسل را اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید و درب ظرف را دو دقیقه بگذارید. در نهایت، بلغور جوی رژیمی خود را با بادام هندی و پودر نارگیل تزئین کنید. بلغور جو دوسر آووکادو مواد لازم: جو دوسر: نصف فنجان شیر بادام: نصف پیمانه آووکادو: نصف پیمانه نمک: به مقدار لازم: موز: نصف پیمانه عسل: نصف قاشق غذاخوری شیر بادام روی آن بریزید. با نصف فنجان آب، جو و کمی نمک گرم کنید. سپس آووکادو و موز له شده و عسل را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. ظرف را به مدت دو دقیقه بپوشانید و در آخر بلغور جو دوسر خود را با آووکادو و موز تزئین کنید. بلغور جو دوسر توت فرنگی و شکلاتی مواد لازم: جو دوسر: یک سوم فنجان شیر: نصف فنجان پودر کاکائو: نصف قاشق چایخوری موز: نصف توت فرنگی: سه تکه شکلات: به مقدار لازم طرز تهیه: ابتدا موز را در یک کاسه له کنید؛ شیر را به همراه جو اضافه کنید و موز را روی حرارت قرار دهید، پودر کاکائو را اضافه کنید، در نهایت جو دوسر رژیمی خود را با توت فرنگی و تکه های شکلات تزئین کنید. بلغور جو دوسر رژیمی موز و آجیل مواد لازم: جو: نصف فنجان عسل: یک قاشق غذاخوری موز: یک عدد گردوی خرد شده: یک قاشق غذاخوری طرز تهیه ابتدا موز را در ظرفی له کنید. شیر را با نصف فنجان آب و کمی نمک بجوشانید. جو را اضافه کرده و هم بزنید؛ سپس موز و عسل را اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید. بلغور جو دوسر رژیمی شما آماده است! کلمه آخر رژیم غذایی امیل یک وعده غذایی مغذی و سالم است که بسیاری از افراد آن را به عنوان صبحانه و شام مصرف می کنند. در این مقاله طرز تهیه چند نوع بلغور جو دوسر برای کاهش وزن را آموزش داده ایم.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید