رونمایی از سه محصول جدید برند «لئونارد و زکی» در نمایشگاه آگروفود 2022 ایران


حسین زکی زاده مدیرعامل شرکت تارگت عصر طلایی: رونمایی از سه محصول جدید برند «لئونارد و زکی» در نمایشگاه آگروفود ایران 2022 برخی از شرکت های صنایع غذایی ایران از جمله شرکت گلدن ایج تارگت با برند لئونارد و زکی علاوه بر تولید مواد غذایی و نوشیدنی نیازهای جدید بازار و خانواده ها و جوانان را برآورده کرده و به آنها پاسخ داده اند. سال ها پیش جوانان و خانواده ها از محدودیت نوشابه ها و نوشابه ها انتقاد می کردند اما امروزه این شرکت با تولید نوشیدنی های خوشمزه و گازدار در بازار محدود و تکراری نوشیدنی ها و دوغ های سنتی به تنوع محصولات و محصولات توجه کرده است. با استفاده از یکی از گیاهان و میوه های مورد علاقه مصرف کنندگان، طیف نوشیدنی های موجود در بازار ایران متنوع و گسترش یافته است. سوابق اجرایی و مدیریتی خود را معرفی کنید، شرح دهید؟ من حسین زکی زاده مالک و مدیرعامل شرکت هدف عصر طلایی با برند لئونارد و زکی هستم. تاریخچه تاسیس و فعالیت شرکت را برای مخاطبان مجله توضیح دهید؟ چه کالاها یا خدماتی ارائه می دهد؟ افتخارات، دستاوردها و استانداردهای شرکت را شرح دهید؟ شرکت هدف عصر طلایی با برند لئونارد در سال 1388 توسط برادران زکی زاده تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید، صادرات، توزیع و واردات مواد غذایی آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر در زمینه تولید نوشیدنی فعال است. صنایع غذایی لئونارد به طور مداوم در حال توسعه محصولات، تنوع بخشیدن و افزایش کیفیت کالاهای تولیدی متناسب با نیاز مشتریان و تغییر ذائقه آنهاست. این مجموعه مفتخر است با بهره گیری از کادر مجرب و متخصصان ایرانی و خط تولید مکانیزه، محصولاتی با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند و کشور عزیزمان را از کالاهای مشابه خارجی بی نیاز می کند. این شرکت همواره از محصولات با آزمایشگاه کنترل کیفیت استفاده می کند. کیفیت به بازار عرضه شده است. مدیران و مسئولان این شرکت با تلاش بی وقفه علاوه بر دستیابی به تولید بیشتر و پوشش بازار داخلی، در حال گسترش بازارهای صادراتی محصولات این شرکت هستند. شرکت شما چه استانداردها و دستاوردهایی دارد؟ این شرکت دارای گواهینامه های کنترل استاندارد است. کیفیت ISO9001، ISO22000، HACCP، GMP، حلال است. محصولات این شرکت چیست؟ محصولات این شرکت طیف وسیعی از بهترین نوشیدنی های مورد علاقه خانواده ها به ویژه جوانان را تولید و روانه بازار می کند و تنوع قابل توجهی از نظر کمی و کیفی ایجاد می کند. برخی از این محصولات شامل انواع نوشیدنی های میوه ای، دانه های ریحان، انواع نوشیدنی های میوه ای با تکه های نارگیل – انواع نوشیدنی های گازدار، ویتامین ها، نوشیدنی های آلوئه ورا و انواع نوشیدنی های انرژی زا است که نه تنها رضایت مصرف کنندگان را برآورده می کند، بلکه نیازها را نیز برطرف می کند. مردم و جامعه و بازار پاسخ داده اند که علاوه بر نوشابه های گازدار سنتی و دوغ، نوشیدنی های زیادی هم اکنون با طعم و حس خوب تولید می شود و بازار ایران نه تنها دارای تعداد محدودی نوشیدنی سنتی است، بلکه دارای انواع مختلفی است. طعم های ارگانیک و مرتبط ظرفیت های طبیعی بزرگ این سرزمین نیز به بازار عرضه می شود و همین موضوع کمک زیادی به جلب رضایت مردم کرده و در آینده طعم ها و گیاهان و میوه های دیگری نیز به مجموعه محصولات و نوشیدنی ها اضافه خواهد شد. چه گامی در زمینه مشتری مداری چیست؟ آیا شما مصرف کرده اید؟ ویژگی های منحصر به فرد محصولات شرکت شما چیست؟ و تاکنون چه دستاوردهایی در زمینه تولید و صادرات داشته اید؟ با ایجاد واحد ارتباط با مشتری و بررسی سلایق آنها از طریق نمونه گیری، همواره سعی کرده ایم مشتری مدار باشیم و مشتریان را حفظ کنیم. در زمینه تولید با افزودن خطوط جدید تولید با تمرکز بر واحد تحقیق و توسعه و استفاده از مواد اولیه مرغوب داخلی و همچنین واردات برخی از طعم‌های معروف بین‌المللی اقدامات خوبی صورت گرفته است. تلاش شده است تا کالاهای باکیفیت به بازار و همچنین بازارهای صادراتی با توجه به دریافت استانداردهای بین المللی ISO برای ورود به بازار کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس و اخیراً روسیه عرضه شود. چه برنامه ای برای گسترش فعالیت هایمان در نمایشگاه امسال داریم؟ در نمایشگاه امسال با رونمایی از سه محصول جدید و ارائه به نمایندگی ها و نمایندگی های فروش، برای افزایش سهم بازارهای جدید برنامه ریزی خواهیم کرد. از حمایت رسانه ها و مخاطبانشان قدردانی می کنم و آرزو دارم این حمایت ادامه داشته باشد.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید