رژیم هندوانه برای کاهش وزن؛ همراه با برنامه غذایی



رژیم هندوانه به عنوان یکی از سالم ترین رژیم های غذایی برای کاهش وزن و لاغری شناخته می شود. این رژیم علاوه بر اینکه نتایج بسیار خوبی در حفظ تناسب اندام و سم زدایی دارد، زیرا حاوی مواد مغذی دیگری است، انرژی مورد نیاز شما را در طول روز تامین می کند. رژیم هندوانه به کاهش وزن شما کمک می کند بدون اینکه بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد. خواص کاهش وزن با رژیم غذایی هندوانه هندوانه به داشتن آب زیاد و کالری کم معروف است. به همین دلیل است که یک انتخاب عالی برای کاهش وزن و رسیدن به وزن دلخواه شماست. در اینجا فهرستی از مهمترین خواص و فواید پیروی از رژیم غذایی هندوانه آورده شده است: مدر و پاک کننده خون: هندوانه باعث افزایش دریافت مایعات بدن و در نتیجه دفع بیشتر ادرار می شود. به همین دلیل باعث کاهش مواد مضر در بدن می شود. کم کالری: هر 100 گرم هندوانه 7 گرم قند و 32 کالری دارد. این یک انتخاب عالی برای کاهش وزن است! منبع عالی آب: یکی از ویژگی های اصلی هندوانه این است که منبع تامین آب بسیار خوبی است. 90 تا 95 درصد هندوانه از آب تشکیل شده است. به همین دلیل در دراز مدت تشنگی را کاهش می دهد. منبع غنی فیبر: فیبر موجود در هندوانه به سیستم گوارشی و هضم بهتر غذا کمک می کند. مناسب برای دیابتی ها: هندوانه برای افراد دیابتی مناسب است زیرا کربوهیدرات و قند کمی دارد. رژیم غذایی هندوانه چیست؟ رژیم هندوانه برای کاهش وزن سریع و سالم بسیار مناسب است. با این حال، قبل از شروع به مشاهده آن، باید بدانید که فقط باید به مدت 5 روز آن را دنبال کنید، زیرا اگر بیش از 5 روز ادامه یابد، ممکن است علائم منفی و کاهش وزن را تجربه کنید. زنان باردار، کودکان و افراد مبتلا به مشکلات کبدی باید به طور کامل از این رژیم اجتناب کنند. اگر به فکر شروع این رژیم هستید، باید زمانی را برای آن در نظر بگیرید و طبق برنامه غذایی زیر به مدت 5 روز ادامه دهید: صبحانه، غذای روزانه، اولین فنجان قهوه یا چای، 2 عدد کراکر غلات (مثلا بیسکویت ترد) ، یک کاسه متوسط ​​ماست ساده و یک تکه هندوانه. فنجان قهوه روز Domic با شیر بدون چربی و 1 تکه نان تست سبوس دار با پنیر سبک. یک فنجان قهوه یا چای سومیک، 1 تکه نان تست سبوس دار یا 1 کراکر، 2 تکه ژامبون یا بوقلمون و 1 تکه هندوانه. 4 لیتر فنجان چای، 2 دانه کراکر، یک کاسه متوسط ​​ماست ساده و 1 تکه هندوانه. میان وعده صبح در طول پنج روزی که از رژیم غذایی هندوانه پیروی می کنید، باید تا آنجا که می توانید در میان وعده صبحانه خود هندوانه بخورید. در واقع، شما باید بیش از 2 برش بخورید. همچنین باید آب هندوانه را 10 دقیقه قبل از ناهار تهیه کرده و بنوشید. ناهار غذای روز امروز اولین تکه فیله گوشت گاو کبابی، یک بشقاب بروکلی یا سبزیجات دیگر، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک کاسه متوسط ​​ماست ساده است. میگو یا میگو کبابی، یک بشقاب قارچ یا سبزیجات کبابی و یک کاسه متوسط ​​ماست ساده. چهار لیتر فیله گوشت گاو کبابی، یک وعده برنج سبوس دار و یک کاسه ماست ساده. یک کاسه ماست ساده عصرانه در تمام پنج روزی که از این رژیم پیروی می کنید، باید یک میان وعده عصرانه بخورید. می توانید 2 یا بیشتر برش هندوانه یا یک لیوان بزرگ آب هندوانه بدون قند بخورید. شام غذای روز امروز اولین تکه فیله ماهی کبابی، یک بشقاب کنگر فرنگی و یک تکه هندوانه است. ، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک تکه هندوانه. چهار وعده پوره سبزیجات در روز، یک تاکو مکزیکی با مارچوبه یا اسفناج و یک تکه هندوانه. . نکات مهمی که در مورد رژیم غذایی هندوانه باید بدانید به خاطر داشته باشید که نباید بیش از پنج روز از این رژیم غذایی پیروی کنید، زیرا ممکن است عوارضی برای سلامتی شما داشته باشد. بهتر است رژیم هندوانه را به صورت گام به گام در دوره های 5 روزه دنبال کنید. پس از اتمام رژیم هندوانه باید به یک رژیم غذایی سالم و بدون غذاهای چرب و به طور کلی غذاهای ناسالم پایبند باشید تا دوباره چاق نشوید. همچنین باید روزانه ورزش کنید و مرتب آب بنوشید. منبع: steptohealth

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید