سوپ رژیمی برای کاهش وزن + طرز تهیه 10 سوپ چربی سوز


انواع سوپ به خصوص سوپ های رژیمی یکی از غذاهای متنوعی است که خیلی سریع تهیه می شود و در هر فصلی طرفدار دارد. بنابراین حتی اگر رژیم دارید، می توانید سوپ رژیمی درست کنید و چند وعده در هفته بخورید. سوپ های رژیمی شما را سیر می کنند و وزنتان را کاهش می دهند. در این مقاله از ویتامین ویدئو طرز تهیه چندین سوپ رژیمی را به همراه توضیحات هر کدام معرفی می کنیم. این سوپ های چربی سوز و کم کالری را با پخت سریع تهیه کنید و لذت ببرید. سوپ سبزیجات رژیمی مواد لازم: روغن زیتون: یک قاشق چایخوری، پیاز: یک چهارم فنجان، سیر: یک حبه، هویج: یک چهارم فنجان، کرفس: یک قاشق غذاخوری، لوبیا سبز: یک چهارم فنجان، نخود سبز: یک هشتم فنجان، گوجه فرنگی رنده شده: 113 گرم، آب سبزیجات کم نمک: یک فنجان برگ بو: یک عدد سیب زمینی: 1/4 فنجان نمک: 1/2 قاشق چایخوری فلفل: 1/2 قاشق چایخوری آویشن خشک: 1/4 قاشق چایخوری زنجبیل: 1/4 فنجان جعفری: 1 قاشق چایخوری طرز تهیه برای تهیه این سوپ رژیمی ابتدا روغن زیتون را در ظرفی بریزید و پیاز و سیر را اضافه کنید. در روغن سرخ کنید؛ هویج، کرفس، لوبیا سبز و نخود را به آن اضافه کنید. گوجه فرنگی رنده شده را به همراه عصاره سبزیجات به مواد اضافه کنید. برگ بو و سیب زمینی را اضافه کنید؛ آویشن خشک را به همراه نمک و فلفل به مواد اضافه کنید درب ظرف را بگذارید تا مواد بپزد سپس ذرت ها را داخل ظرف بریزید و در آخر کمی جعفری به آن اضافه کنید. سوپ رژیمی خوشمزه خود را از طریق پست بفرستید! سوپ رژیمی مرغ و سبزیجات مواد لازم برای تهیه سوپ رژیمی مرغ و سبزیجات: سیر: 1 عدد سنبل مرغ: 2 عدد برگ بو: 1 عدد آب مرغ: 1/2 فنجان سیب زمینی: 500 گرم پیاز متوسط: 1/4 فلفل دلمه ای متوسط: 1/2 پخته سیب زمینی سرخ کرده: 400 گرم روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری طرز پخت سوپ رژیمی مرغ و سبزیجات ابتدا یک حبه سیر را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون تفت دهید. پیاز و فلفل دلمه ای را خرد کرده و اضافه کنید. ران مرغ بدون استخوان را خرد کنید و با کمی نمک و فلفل به سبزیجات اضافه کنید. حالا سیب زمینی و گوجه فرنگی پخته شده، نصف فنجان آب مرغ، نصف پیمانه آب و در آخر برگ بو را اضافه کنید. آن را در قابلمه ریخته و بعد از پخت میل کنید. سوپ رژیمی مرغ و سبزیجات ایتالیایی زنده مواد لازم: سیر: یک حبه، قارچ: دو عدد، سینه مرغ: 400 گرم، کلم بروکلی: 300 گرم، گوجه فرنگی: 300 گرم، لوبیا سبز: 200 گرم، آب گوشت: نصف فنجان، فلفل دلمه ای و متوسط پیاز: یک چهارم، روغن زیتون: یک قاشق چایخوری، ادویه ایتالیایی: یک عدد 4 قاشق چایخوری طرز تهیه سوپ رژیمی مرغ و سبزیجات ایتالیایی برای پخت این سوپ رژیمی، ابتدا مرغ را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون تفت دهید. پیاز و سیر را سرخ کنید و قارچ و فلفل دلمه ای را اضافه کنید. آبگوشت و نصف فنجان آب، گوجه فرنگی، ادویه های ایتالیایی، کلم بروکلی و مرغ را با مواد ترکیب کنید. قبل از گذاشتن آن در قابلمه، لوبیاها را اضافه کنید. پس از پخت، این سوپ رژیمی خوشمزه و کم کالری آماده نوشیدن است. سوپ رژیمی گوشت مواد لازم گوشت گاو بدون چربی: 113 گرم سیب زمینی: 85 گرم گوجه فرنگی خرد شده: 85 گرم سیر: 1 حبه آب گوشت گاو: 1/2 پیمانه هویج متوسط: 1/2 فلفل قرمز: 1/4 پیاز: 1/4 روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری برگ بو: یک تکه آویشن تازه: دو شاخه نمک و فلفل سیاه: مقدار کمی روش پخت کف ظرف را با مقدار کمی روغن زیتون چرب کنید. گوشت گاو را برش داده و در قابلمه بریزید؛ سیر را به همراه نمک و فلفل اضافه کنید. پیاز را خرد کرده و با گوشت سرخ کنید؛ پس از آماده شدن گوشت، آن را از قابلمه خارج کنید. حالا سیب زمینی را خرد کرده و در قابلمه بریزید. هویج و فلفل دلمه ای را خرد کنید و به مواد اضافه کنید و کمی تفت دهید. عصاره گوشت گاو و اضافه کردن آب؛ آویشن، برگ بو و گوجه فرنگی خرد شده را به سوپ اضافه کنید. در نهایت گوشت هایی را که از قبل با کمی آب آماده کرده اید به سوپ اضافه کنید. بگذارید همه مواد با هم بپزند؛ سوپ رژیمی و بسیار خوشمزه شما آماده است. سوپ گوشت و سبزیجات مواد لازم گوجه فرنگی رنده شده: 50 گرم سس گوجه فرنگی: 50 گرم سیب زمینی: 100 گرم گوشت چرخ کرده: 85 گرم پیاز متوسط: 1 چهارم سیر: 1 هویج متوسط: 1 چهارم سرکه بالزامیک: 1 قاشق چایخوری روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری در این سوپ رژیمی، پیاز را خرد کرده و با روغن زیتون تفت دهید. سیر را ریز خرد کرده و در ظرف بریزید؛ گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و تفت دهید؛ سیب زمینی و هویج را خرد کنید و به مواد اضافه کنید و همه مواد را هم بزنید. گوجه فرنگی و سیب زمینی رنده شده و گوجه فرنگی را اضافه کنید. آب و سرکه بالزامیک را در ظرفی بریزید و کمی نمک و فلفل به آن اضافه کنید. درب ظرف را ببندید؛ برای پخت و پز از حرارت ملایم و کم استفاده کنید. سوپ رژیمی پاستا و سبزیجات مواد لازم برای پاستا: 56 گرم سس گوجه فرنگی: 85 گرم هویج متوسط: یک چهارم پیاز سفید: یک چهارم کدو سبز کوچک: نصف نخود فرنگی: یک چهارم فنجان زیتون: یک قاشق چایخوری عصاره سبزیجات کم نمک: نصف یک فنجان نمک و فلفل: مقدار کمی طرز تهیه: سطح قابلمه را کمی با روغن زیتون چرب کنید. پیاز را خرد کرده و سرخ کنید؛ هویج را خرد کرده و اضافه کنید؛ کدو سبز را خرد کرده و به همراه نمک و فلفل اضافه کرده و کمی تفت دهید. سس گوجه فرنگی را اضافه کنید حالا عصاره سبزیجات و آب را اضافه کنید. پاستا را اضافه کنید و بگذارید مواد کمی با هم بپزند. در آخر نخود فرنگی را اضافه کنید و غذا را هم بزنید. سوپ رژیمی پاستا و سبزیجات آماده است. نوش جان! سوپ کینوا و سبزیجات مواد لازم گوجه فرنگی رنده شده: 50 گرم هویج متوسط: یک چهارم پیاز متوسط: یک چهارم سیر: یک حبه کینوا: یک چهارم آب سبزیجات: یک چهارم کنسرو لوبیا: 30 گرم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری آبلیمو: یک قاشق چایخوری طرز تهیه آماده کردن سوپ رژیمی آیا برای کینوآ و سبزیجات آماده هستید؟ ابتدا پیاز را خرد کرده و با روغن زیتون تفت دهید. یک حبه سیر را خرد کرده و به همراه هویج خرد شده اضافه کنید. گوجه فرنگی رنده شده را به همراه کینوآ و مقداری نمک و فلفل به مواد اضافه کنید. عصاره سبزیجات و آب را در ظرف بریزید. درب ظرف را ببندید و از حرارت کم برای پخت استفاده کنید. بعد از مدتی لوبیاهای کنسرو شده را اضافه کنید. بعد از پخت اسفناج و آبلیمو را اضافه کنید و مواد را هم بزنید. سوپ رژیمی شما آماده است. نوش جان! سوپ عدس و اسفناج مواد لازم: گوجه فرنگی رنده شده: 50 گرم، هویج متوسط: یک چهارم، پیاز متوسط: یک چهارم، سیر: یک حبه، عدس: نصف پیمانه، آب سبزیجات: نصف پیمانه، اسفناج: 30 گرم، کدو حلوایی: نصف یک فنجان، روغن زیتون: یک قاشق چایخوری، پونه کوهی، ریحان خشک و آویشن: مقدار کمی پیاز را خرد کرده و با روغن زیتون تفت دهید. سیر را ریز خرد کنید و هویج را خرد کنید و به مواد اضافه کنید. آب و عصاره سبزیجات را روی مواد بریزید. عدس را اضافه کنید؛ مقداری پونه کوهی، ریحان خشک و آویشن را روی مواد بریزید. گوجه فرنگی رنده شده و سس گوجه فرنگی را اضافه کنید و هم بزنید. درب ظرف را ببندید تا بپزد؛ کدو تنبل متوسط ​​را خرد کرده و اضافه کنید. پس از پختن مواد، اسفناج را اضافه کنید. این سوپ رژیمی خوشمزه آماده است. عمرت را بنوش! سوپ رژیمی کلم مواد لازم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری پیاز: چهارم فنجان سیر: یک حبه فلفل دلمه ای: یک هشتم فنجان کلم: یک فنجان سبزی گوجه فرنگی: نصف قاشق چایخوری آب سبزیجات کم نمک: نصف فنجان نمک: نصف لیوان قاشق چای خوری فلفل: نصف قاشق چای خوری زیره سبز آسیاب شده: نصف قاشق چای خوری گشنیز آسیاب شده: نصف قاشق چای خوری لوبیا قرمز: یک چهارم پیمانه گشنیز: نصف قاشق چای خوری آبلیمو: یک قاشق چای خوری از آماده سازی سطح قابلمه را چرب کنید. روغن زیتون؛ سیر و پیاز را در آن سرخ کنید؛ هویج، کرفس، فلفل دلمه ای، کلم و رب گوجه فرنگی را به آن اضافه کرده و تفت دهید. آب سبزیجات و آب را اضافه کنید؛ گشنیز آسیاب شده و نمک و فلفل را به مواد اضافه کنید. لوبیا را اضافه کنید و در ظرف را ببندید تا مواد بپزند. در انتها گشنیز و آبلیمو را به آن اضافه کنید. غذای شما آماده است. سوپ هوموس رژیمی مواد لازم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری پیاز: یک چهارم فنجان سیر: یک حبه سیر: 113 حرارت: یک قاشق غذاخوری آب سبزیجات کم نمک: یک فنجان نمک: نصف قاشق چایخوری فلفل: نصف قاشق چایخوری آبلیمو: یک عدد قاشق چای خوری زیره سبز: نصف قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز: سطح قابلمه را با روغن زیتون به اندازه یک هشتم قاشق چایخوری چرب کنید. فلفل قرمز را اضافه کنید. سوپ هوموس رژیمی موجود است. بفرمایید! حرف آخر سوپ رژیمی یا هر نوع سوپ دیگری یکی از غذاهایی است که خیلی سریع و راحت تهیه می شود. تنوع این غذا بسیار زیاد است و با توجه به ذائقه های مختلف تهیه می شود. در این مطلب چند نوع سوپ رژیمی و کم کالری از ویتامین را معرفی کرده ایم. اگر به دنبال غذاهای رژیمی و کم کالری هستید، پیشنهاد می کنیم حتی سوپ های خود را با دستور العمل های سالم و رژیمی بپزید.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید