علی بیگی مدیر عامل شرکت سیم و کابل یزد: شرکت سیم و کابل یزد واحد برگزیده صنعت و معدن در سال 1400 حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی برای معرفی دستاوردها همواره موفق بوده است به جز بازاریابی، لذا ارتباط با مشتریان یکی از راهکارهای موثر در معرفی هر چه بهتر اقدامات و فعالیت های شرکت سیم و کابل یزد. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران از 29 آبان ماه 1401 با حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر این صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است. شرکت سیم و کابل یزد به عنوان یکی از حامیان این رویداد حضور چشمگیری در نمایشگاه برق دارد. به همین مناسبت مجله اختاز و فشور با علی بیگی، مدیرعامل شرکت سیم و کابل یزد گفت وگویی انجام داده است: از تاسیس و تحولات مجموعه خود بیشتر بدانید. این شرکت توانسته بیش از 40 سال در زمینه تولید انواع سیم و کابل با فشار ضعیف، متوسط و فشار قوی (230 کیلو ولت) و کابل های مخابراتی در کنار مشتریان، پیمانکاران و هارد به فعالیت خود ادامه دهد. کارگران صنعت برق در زمینه صادرات چه دستاوردهایی داشته اید؟ شرکت سیم و کابل یزد در راستای توسعه صادرات غیرنفتی که شریان حیاتی اقتصاد کشور است، توانست در سالهای 1391، 1398، 1399 و 1400 خود را به عنوان صادرکننده ترجیحی معرفی کند و با صادرات به منطقهای و خارج از کشور. کشورهای منطقه به تحقق اهداف صادرات غیرنفتی کشور کمک کرده است. همچنین به یاری خداوند و با تلاش کارگران و مهندسان توانمند توانسته است عنوان واحد برگزیده صنعت و معدن در سال 1400 و همچنین واحد نمونه استاندارد را در همان سال به خود اختصاص دهد. بی شک اخذ استانداردها و گواهینامه های استاندارد یکی از الزامات توسعه، پیشرفت و پایداری است و در این راستا این شرکت موفق به اخذ گواهینامه استاندارد توانیر، گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت و همچنین گواهینامه CE اروپا شده است. برای چند نفر از هموطنان شغل پایدار ایجاد کرده اید؟ سبد تولیدی ما برای 650 نفر به طور مستقیم و هزاران نفر به طور غیر مستقیم شغل و درآمد ایجاد کرده است. چه برنامه های توسعه ای در دستور کار شرکت دارید؟ توسعه و پیشرفت لازمه بقای هر سازمانی است، این مجموعه تکمیل طرح توسعه تولید کابل های فشار قوی را در دستور کار خود دارد که به یاری خداوند متعال شاهد تکمیل این طرح در سال آینده خواهیم بود. چند ماه با چه هدفی در نمایشگاه صنعت برق شرکت کرده اید و در این رویداد از چه محصول جدیدی رونمایی می کنید؟ حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی به منظور معرفی دستاوردها همواره جز در زمینه بازاریابی موفق بوده است، بنابراین ارتباط با مشتریان یکی از راه های موثر برای معرفی بیشتر و بهتر اقدامات و فعالیت های این مجموعه خواهد بود.
منبع: نی نی نیوز