شرکت چینی توس بزرگترین تولید کننده ظروف چینی در ایران و خاورمیانه می باشد


مهدی کملان، مدیرعامل شرکت چینی توس: شرکت چینی توس بزرگترین تولیدکننده چینی در ایران و خاورمیانه است. شرکت چینی توس; شرکت توس چینی بی رقیب در تولید محصولات با استقامت بالا و وزن کم فعالیت خود را در زمینه تولید ظروف چینی از سال 1368 آغاز کرده است و مجتمع توس چینی در همان سالهای اولیه فعالیت خود با اتکا به بالا وارد بازار جهانی شد. تکنولوژی تولید و دانش متخصصان متعهد و مجرب داخلی و خارجی و در طی چند سال توانست سهم عمده ای از بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر از نظر تناژ و تنوع تولید به عنوان بزرگترین تولید کننده ظروف چینی در ایران و خاورمیانه شناخته می شود. مهدی کملان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توس چینی با بیان این مطلب به خبرنگار اقتصاد و نمایشگاه اظهار داشت: برچ چینی علاوه بر استفاده از توان و تخصص نیروهای متعهد خود، متکی بر تکنولوژی روز دنیا و از علم و تجربه متخصصان بزرگ بهره می برد. جهان در زمینه تولید چینی توانسته نظر مصرف کنندگان و کارشناسان ایران و جهان را به خود جلب کند. بزرگترین مزیت این شرکت تنوع و کیفیت محصولات است. از محصولات این شرکت می توان به چینی های سخت، استخوانی، هتلی و رستورانی به صورت تخصصی اشاره کرد. شرکت ما سال هاست که در زمینه تحقیق و توسعه فعالیت می کند و محصولات ما در مقایسه با سایر شرکت های دنیا منحصر به فرد بوده و تمامی این دستاوردها حاصل فعالیت دانش بنیان و بخش تحقیق و توسعه این شرکت می باشد. مزیت ما در بازار تولید محصولات با استقامت بسیار بالا و وزن بسیار کم است و در زمینه این مدل ظروف توسعه یافته در شرکت خود رقیبی در بازار نداریم. وی با بیان اینکه صنایع چین از جمله صنایع اشتغالزا هستند، تصریح کرد: وی گفت: در حال حاضر بیش از 1100 نفر به صورت مستقیم با گروه ما و 1000 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند. مهدی کملان اظهار داشت: با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات تولیدی شرکت چینی توس از جایگاه خوبی در بازار داخلی برخوردار است. این شرکت حضور فعال و گسترده ای در بازار خاورمیانه و صادرات به روسیه و کشورهای CIS دارد. در گذشته صادرات گسترده تری داشتیم اما در حال حاضر به دلیل یک سری محدودیت ها به خصوص در زمینه نقل و انتقال مالی و مشکلات حمل و نقل، صادرات ما محدود به کشورهای همسایه و منطقه است. البته محصولات ما به کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقا نیز صادر می شود. وی با بیان اینکه به دنبال توسعه برند خود در بازارهای جهانی هستیم، تصریح کرد: وی خاطرنشان کرد: بر این اساس هر ساله در نمایشگاه های اروپا و آمریکای شمالی حضور داریم. مهدی کملان در پایان بر برگزاری نمایشگاه ها تاکید کرد و گفت: طبیعتا برای توسعه محصولات خود نیاز به شنیدن نظرات مشتریان داریم و یکی از کارکردهای مهم نمایشگاه شنیدن نظرات آنها برای بهبود مستمر است. محصولاتی که هر ساله کیفیت بهتری داشته باشد و مطابق با سلیقه مشتری باشد. امسال شاهد حضور پررنگ بازرگانان و بازدیدکنندگان خارجی در نمایشگاه بودیم که این برای ما یک مزیت است. این شرکت حضور فعال و گسترده ای در بازار خاورمیانه و صادرات به روسیه و کشورهای CIS دارد. در گذشته صادرات گسترده تری داشتیم اما در حال حاضر به دلیل یک سری محدودیت ها به خصوص در زمینه نقل و انتقال مالی و مشکلات حمل و نقل، صادرات ما محدود به کشورهای همسایه و منطقه است. البته محصولات ما به کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقا نیز صادر می شود. این شرکت علاوه بر استفاده از توان و تخصص نیروهای متعهد خود، با تکیه بر فناوری روز دنیا و بهره مندی از دانش و تجربه متخصصان بزرگ دنیا در زمینه تولیدات چینی، توانسته است نظر سازندگان و کارشناسان را به خود جلب کند. ایران و جهان بزرگترین مزیت این شرکت تنوع و کیفیت محصولات است. از محصولات این شرکت می توان به چینی های سخت، استخوانی، هتلی و رستورانی به صورت تخصصی اشاره کرد.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید