طرز تهیه 14 ساندویچ رژیمی کم کالری با ویدئو


ساندویچ ها در سرتاسر دنیا طرفداران بزرگ خود را دارند. در حال حاضر از آنجایی که افراد بیشتری به تناسب اندام فکر می کنند و کالری کمتری مصرف می کنند، ساندویچ های رژیمی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. به همین منظور در این مقاله درباره ویتامین به معرفی چند ساندویچ رژیمی مختلف پرداخته ایم. ساندویچ های زیر کم کالری هستند و برای تهیه آن زمان زیادی نیاز نیست. پس با خیال راحت این 14 ویدیو را تماشا کنید و این ساندویچ های خوشمزه را در طول هفته درست کنید. ساندویچ سبزیجات رژیمی مواد لازم تربچه: 2 عدد آووکادو: 100 گرم کاهو: 1 عدد پنیر: 2 قاشق غذاخوری نان سبوس دار: 2 عدد فلفل دلمه ای زرد متوسط: 1/4 فلفل قرمز متوسط: 1/4 طرز تهیه ساندویچ رژیمی سبزیجات فلفل دلمه ای و تربچه را خرد کرده و برش بزنید. روی هر یک از دو تکه نان برشته شده پنیر بگذارید و با قاشق آن را پخش کنید. برگ های کاهو را روی پنیر بچینید و سپس فلفل دلمه ای و ترب را بچینید و نان ها را روی هم قرار دهید. به همین راحتی اولین ساندویچ رژیمی را با هم آماده کردیم. . لذت ببرید. نوش جان! ساندویچ رژیمی تخم مرغ مواد لازم: تخم مرغ آب پز: 2 عدد لیمو: یک قاشق غذاخوری فلفل قرمز: به میزان دلخواه پیاز: یک قاشق غذاخوری نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم سس خردل: یک قاشق غذاخوری سس مایونز کم چرب: یک قاشق غذاخوری طرز تهیه ابتدا تخم مرغ ها را کاملا خرد کنید. و به خوبی یک قاشق سس مایونز کم چرب و سس خردل را به تخم مرغ ها اضافه کنید، سپس نمک و فلفل بزنید. حالا نوبت به اضافه کردن پیازچه خرد شده و مقداری فلفل قرمز است. قبل از سرو روی هر تکه نان تست شده یک برگ اسفناج بگذارید. و مواد ترکیب شده را روی آن قرار دهید. برای تزئین می توانید از پیازچه استفاده کنید. حالا هر دو نان را روی هم بگذارید و از این ساندویچ دلچسب لذت ببرید! ساندویچ گیاهی رژیمی مواد لازم آووکادو: 1/3 لیمو: 1 قاشق چایخوری هویج متوسط: 1/4 خیار متوسط: 1/4 فلفل دلمه ای متوسط: 1/4 پنیر: 1 قاشق غذاخوری نان سبوس دار تست شده: 2 عدد نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم طرز تهیه ساندویچ گیاهی آووکادو با آبلیمو مخلوط کرده و با قاشق یا چاقو روی نان بمالید. هویج، خیار و فلفل را روی نان تست قرار دهید. سپس مقداری پنیر رنده شده و نمک و فلفل به آن اضافه کنید. از این ساندویچ رژیمی کم کالری لذت ببرید. نوش جان! ساندویچ کره بادام و توت فرنگی مواد لازم: توت فرنگی: 2 عدد کره بادام زمینی: 1 قاشق غذاخوری پنیر خامه ای: 1 قاشق غذاخوری عسل: 1/2 قاشق چایخوری نان تست گندم کامل برشته شده: 2 عدد دستور تهیه کره بادام، پنیر خامه ای و عسل را اضافه کنید و مخلوط کنید. با قاشق روی نان برشته شده بمالید. توت فرنگی ها را برش بزنید و روی نان و کره بگذارید. نان ها را روی هم قرار دهید و از طعم جذاب این ساندویچ رژیمی پر انرژی لذت ببرید. ساندویچ رژیمی تخم مرغ و آووکادو مواد آووکادو: یک برگ کاهو: یک عدد کرفس: یک قاشق غذاخوری آبلیمو: یک قاشق چایخوری تخم مرغ آب پز: یک قاشق چایخوری روغن زیتون: یک قاشق چایخوری نمک و فلفل سیاه: به میزان دلخواه طرز تهیه ساندویچ رژیمی تخم مرغ و آووکادو با روغن زیتون و آب لیمو ترکیب کنید تا کرم رنگ شود. حالا تخم مرغ، کرفس، نمک و فلفل را اضافه کنید و مخلوط کنید. یک برگ کاهو را روی یک تکه نان تست قرار دهید و مواد آماده شده را روی برگ کاهو قرار دهید. در نهایت دو تکه نان را روی هم بگذارید و از یک ساندویچ رژیمی خوشمزه لذت ببرید. ساندویچ هویج و پنیر مواد لازم هویج متوسط: گوشت مرغ نیم پز: 100 گرم پنیر: 100 گرم نان تست سبوس دار برشته: 2 عدد. آن را روی یک تکه نان تست پخش کنید. هویج ورقه شده را روی پنیر قرار دهید. در آخر گوشت مرغ پخته و خرد شده را اضافه کنید. حالا هر دو تکه نان را روی هم بگذارید و نوش جان کنید. ساندویچ سیب زمینی و خیار مواد لازم: سیب زمینی پخته: 150 گرم، خیار: 2 قاشق غذاخوری، زیتون: 2 قاشق غذاخوری، نان سبوس دار تفت داده شده: 2 عدد، نمک و فلفل: به مقدار دلخواه سیب زمینی ها را با قاشق نگینی یا له کنید و به آن اضافه کنید. زیتون. در نهایت نمک و فلفل را اضافه کنید و از این ساندویچ رژیمی و سالم لذت ببرید. ساندویچ رژیمی کنسرو ماهی و آووکادو مواد لازم: آووکادو: 1/2 آب لیمو: 1 قاشق غذاخوری پیاز: 1 قاشق غذاخوری کرفس: 1 قاشق غذاخوری کنسرو ماهی: 200 گرم نان تست سبوس دار تست شده: 2 طرز تهیه آووکادو: از چنگال استفاده کنید تا آووکادو کاملا خامه ای شود. و نرم؛ سپس آب لیمو، پیاز و کرفس را به آن اضافه کنید. سپس کنسرو ماهی را با این مواد ترکیب کنید و از این ساندویچ جذاب و خوشمزه لذت ببرید. ساندویچ رژیمی بوقلمون مواد لازم: برگ کاهو: 1 عدد روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری گوشت بوقلمون: 200 گرم تخم مرغ: 1 عدد نان تست سبوس دار: 2 عدد نمک و فلفل سیاه: به میزان دلخواه طرز تهیه ساندویچ بوقلمون رژیمی بوقلمون با یک قاشق روغن زیتون و نمک و فلفل سیاه را در تابه سرخ کنید؛ تخم مرغ را به گوشت اضافه کنید و مخلوط کنید. در آخر مواد آماده شده را روی یک برگ کاهو و نان تست قرار داده و نوش جان کنید. ساندویچ رژیمی زغال اخته کرم زغال اخته: نصف فنجان خامه کم چرب: یک قاشق غذاخوری نان سبوس دار: دو برش بادام زمینی: یک قاشق غذاخوری طرز تهیه ابتدا خامه و کره بادام زمینی را روی برش های نان بریزید و آنها را بمالید سپس بگذارید. زغال اخته روی نان در آخر نان ها را روی هم قرار دهید و دو طرف ساندویچ را در تابه سرخ کنید. ساندویچ رژیمی تمشک و موز مواد لازم: تمشک: یک سوم فنجان موز کوچک: یک تکه نان سبوس دار: دو برش بادام زمینی: دو قاشق غذاخوری. طرز تهیه: ابتدا کره بادام زمینی را روی یک تکه نان بریزید و آن را پخش کنید. موز را پوست بگیرید و برش دهید. آن را بکوبید و روی نان بگذارید; سپس تمشک ها را روی موز قرار دهید و نان ها را روی هم قرار دهید. در نهایت دو طرف ساندویچ را کمی سرخ کنید و لذت ببرید! ساندویچ رژیمی مرغ و آووکادو مواد لازم: آووکادو: یک عدد سینه مرغ پخته شده: 56 گرم سس پستو: یک قاشق غذاخوری پنیر چدار: سه برش نان تست سبوس دار: دو برش طرز تهیه این ساندویچ رژیمی: ابتدا سس پستو را روی یکی از آنها بریزید. نان ها را پهن کرده و سپس پنیر، آووکادو و سینه مرغ را روی نان قرار دهید. ساندویچ رژیمی گوجه فرنگی و ماهی تن مواد لازم: پیاز قرمز: یک قاشق غذاخوری، ماهی تن: 28 گرم، گوجه فرنگی: یک نصف، روغن زیتون: یک قاشق چایخوری، آرد گندم کامل: دو برش، سرکه سفید: یک قاشق چایخوری، طرز تهیه گوجه فرنگی، ماهی تن و پیاز قرمز را در ظرفی بریزید، سپس روغن زیتون، سرکه سفید، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. در آخر مواد را روی یکی از نان تست ها قرار دهید و نان ها را روی هم قرار دهید. ساندویچ رژیمی مخلوط سبزیجات مواد پیاز قرمز خرد شده: یک قاشق غذاخوری لوبیا سفید پخته شده: یک قاشق غذاخوری سیب زمینی خرد شده: یک قاشق غذاخوری تست غلات کامل: دو برش سرکه سفید: یک قاشق چای خوری خیار خرد شده: یک قاشق غذاخوری گشنیز خرد شده: یک قاشق غذاخوری فلفل دلمه ای: یک قاشق چای خوری فلفل دلمه ای: یک قاشق غذاخوری گوجه فرنگی، پیاز، فلفل دلمه ای و خیار در یک ظرف؛ سپس لوبیا، سرکه سفید، گشنیز، نمک و فلفل را اضافه کنید. برگ کاهو را روی نان تست قرار دهید و مواد را روی آن قرار دهید، نان تست ها را روی هم بچینید و از ساندویچ رژیمی خود لذت ببرید! در نهایت در این مقاله درباره ویتامین طرز تهیه 14 ساندویچ رژیمی را آموزش دادیم. اگر نگران سلامتی و تناسب اندام خود هستید و از طرف دیگر به دلیل مشغله زیاد نمی توانید زمان زیادی را صرف غذا خوردن کنید، این ساندویچ های رژیمی را تهیه کنید. مطمئن باشید که کم کم سبک زندگی و برنامه غذایی شما تغییر مثبت و سالمی خواهد داشت.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید