طرز تهیه 15 پنکیک رژیمی خوشمزه با ویدئو


پنکیک آن نیز نوعی پنکیک رژیمی است که طرفداران زیادی دارد. زیرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند روز خود را با خوردن یک پنکیک خوشمزه شروع کنند، اما نگران کالری آن هستند. پنکیک انواع مختلفی دارد که در این مطلب قصد داریم طرز تهیه چند پنکیک رژیمی خوشمزه را به شما آموزش دهیم. پس جای نگرانی نیست، با ما همراه باشید و با خیال راحت از پنکیک رژیمی خود لذت ببرید. پنکیک رژیمی هویج مواد لازم هویج متوسط: نصف تخم مرغ: یک عدد ماست یونانی متوسط: 200 گرم بیکینگ پودر، وانیل و دارچین: مقدار کمی جو آسیاب شده: یک چهارم فنجان نمک: یک مقدار کم طرز تهیه این پنکیک رژیمی آیا آماده هستید ? می توانید این وعده ها را به عنوان صبحانه برای کاهش وزن تهیه کنید. ابتدا هویج را خرد کرده و در مخلوط کن بریزید. تخم مرغ، موز خرد شده، ماست یونانی را اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید. بیکینگ پودر و عسل، دارچین، وانیل و نمک را اضافه کنید. حالا یک ملاقه کوچک از مواد را داخل تابه بریزید و پنکیک هویج را آماده کنید. برای تزیین می توانید از ماست یونانی و دارچین استفاده کنید. پنکیک رژیمی شما آماده است. نوش جان! مواد لازم پنکیک کدو تنبل رژیمی کدو تنبل: 100 گرم جو آسیاب شده: نصف فنجان شیر: یک دهم لیتر روغن نارگیل: یک قاشق چایخوری آبلیمو، وانیل، بکینگ پودر: مقدار کمی دارچین و نمک: مقدار کمی شکر نارگیل: یک قاشق غذاخوری کدو تنبل رنده شده را در مخلوط کن بریزید. سپس جو آسیاب شده، شیر، شکر نارگیل، روغن نارگیل، مقدار کمی آبلیمو، وانیل، بکینگ پودر، نمک و دارچین را اضافه کرده و همه مواد را با هم مخلوط کنید. حالا یک ملاقه کوچک از مواد را داخل تابه بریزید و پنکیک های رژیمی تهیه کنید. پنکیک شکلاتی رژیمی مواد لازم: آرد بادام: تخم مرغ نصف پیمانه: ۲ عدد شیر: یک دهم لیتر پودر کاکائو: یک قاشق چایخوری شکر آناناسی: یک قاشق چایخوری ماست یونانی: یک قاشق غذاخوری وانیل، جوش شیرین و نمک: مقدار کمی طرز تهیه این پنکیک را نیز می توانید به برنامه غذایی خود اضافه کنید. برای تهیه این پنکیک رژیمی ابتدا آرد بادام و تخم مرغ را در مخلوط کن بریزید. سپس شیر، پودر کاکائو، شکر آناناس، وانیل، جوش شیرین و نمک را به ترتیب اضافه کنید. حالا همزن را روشن کنید تا همه مواد خوب با هم مخلوط شوند. بعد یک تابه را چرب کنید و مواد پنکیک را داخل آن بریزید تا کمی سرخ شود. برای تزیین پنکیک از ماست یونانی و مقداری بادام استفاده کنید. پنکیک رژیمی و خوشمزه شما آماده است. پنکیک رژیمی موز و جو مواد لازم موز متوسط: یک عدد تخم مرغ: 2 عدد جو: یک چهارم پیمانه بیکینگ پودر و نمک: مقدار کمی موز را خرد کرده و با جو، تخم مرغ، بیکینگ پودر و نمک مخلوط کنید. بریزید مخلوط کن را روشن کنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند. برای پخت پنکیک حرارت باید خیلی کم باشد و وسط ظرف چرب باشد. هر پنکیک را در دو تا سه دقیقه بپزید و لذت ببرید. پنکیک رژیمی چغندر مواد لازم: تخم مرغ: یک عدد موز له شده: یک قاشق غذاخوری آرد گندم: نصف پیمانه پوره چغندر: 100 گرم ماست یونانی: یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر، وانیل و نمک: مقدار کمی طرز تهیه تخم مرغ با موز له شده و در مخلوط کن بریزید. سپس آرد جودوسر، پوره چغندر، ماست یونانی را به مواد اضافه کنید. در نهایت مقدار کمی بیکینگ پودر، وانیل و نمک را در مخلوط کن بریزید. همزن را روشن کنید تا مواد با هم ترکیب شوند. برای پخت این پنکیک باید حرارت شعله خیلی کم باشد و سطح ظرف چرب باشد. مواد را در تابه بریزید تا کمی سرخ شوند. پنکیک شما آماده است. بفرمایید! پنکیک رژیمی اسفناج و موز مواد لازم: شیر: یک چهارم پیمانه تخم مرغ: یک فنجان آرد گندم: نصف لیوان پودر پروتئین: یک فنجان بیکینگ پودر: دو قاشق چایخوری اسفناج: مقدار کمی موز: یک فنجان متوسط شیر، تخم مرغ را آماده کنید، آرد گندم، پودر پروتئین، بیکینگ پودر، اسفناج و در آخر موز خرد شده را در مخلوط کن بریزید. دستگاه را روشن کنید تا همه مواد خوب مخلوط شوند. یک تابه را کمی چرب کنید و مواد ترکیب شده را داخل تابه بریزید. اجازه دهید دو طرف پنکیک کمی سرخ شود. برای تزئین از توت فرنگی و موز به همراه یک قاشق چایخوری عسل استفاده کنید. لطفا پنکیک رژیمی خود را بخورید! مواد تشکیل دهنده پنکیک رژیمی شکلات و موز تخم مرغ: دو عدد جو پرک: یک چهارم فنجان پودر پروتئین: یک فنجان موز متوسط: یک فنجان پودر کاکائو: یک قاشق غذاخوری دارچین: طرز تهیه کمی تخم مرغ و جو پرک در مخلوط کن پودر پروتئین، پودر کاکائو، دارچین و موز خرد شده را به مواد داخل مخلوط کن اضافه کنید. دستگاه را روشن کنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند. یک تابه را کمی چرب کنید و مواد پنکیک را داخل آن بریزید. برای تزئین از توت فرنگی با عسل استفاده کنید. پنکیک رژیمی شکلاتی و موز شما آماده است. پنکیک رژیمی ماست و توت فرنگی مواد لازم: تخم مرغ: یک فنجان آرد گندم: یک فنجان شیر: یک فنجان ماست کم چرب: نصف فنجان توت فرنگی: نصف فنجان عصاره وانیل: نصف قاشق چایخوری عسل: یک قاشق چایخوری تخم مرغ آرد مرغ و گندم را در ظرفی بریزید. شیر و عصاره وانیل را به آن اضافه کنید. مواد را هم بزنید تا کاملا یکدست شود. مواد پنکیک را در تابه بریزید تا پخته شوند. توت فرنگی ها را خرد کرده و با ماست کم چرب مخلوط کنید و مقداری عسل به آن اضافه کنید و برای تزیین روی پنکیک بریزید. پنکیک رژیمی اسفناج و بلغور جو دوسر مواد لازم تخم مرغ: یک عدد شیر: 1/4 فنجان اسفناج: 14 گرم ماست: 1/2 فنجان ماست یونانی: 1 قاشق غذاخوری شکر نارگیل: 1 قاشق چایخوری پوره سیب: 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین: 1/2 قاشق چایخوری نصف قاشق چای خوری عصاره وانیل: نصف قاشق چای خوری دانه کتان آسیاب شده: یک قاشق چای خوری دارچین: مقدار کمی از طرز تهیه جودوسار و دانه کتان آسیاب شده را در مخلوط کن بریزید. سپس شکر نارگیل و شیر را به آن اضافه کنید. ماست یونانی و اسفناج را اضافه کنید. حالا تخم مرغ، بکینگ پودر، جوش شیرین و عصاره وانیل را اضافه کنید. در آخر پوره سیب و کمی دارچین را به مواد اضافه کنید و همه را با هم مخلوط کنید. ماهیتابه را کمی چرب کنید؛ مواد پنکیک را داخل تابه بریزید؛ در آخر روی پنکیک ها را با جودوسر و ماست یونانی تزئین کنید. مواد لازم پنکیک رژیمی دانه لیمو و چیا تخم مرغ: دو عدد آرد جو دوسر: یک قاشق غذاخوری پودر پروتئین وانیل: یک فنجان پوست لیمو: یک قاشق غذاخوری دانه چیا: یک قاشق غذاخوری عصاره وانیل: نصف قاشق چایخوری عسل: یک قاشق چایخوری آب موز متوسط: یک لیموترش تازه یک قاشق غذاخوری تخم مرغ و پودر پروتئین را در مخلوط کن بریزید. پوست لیمو و آرد جو را اضافه کنید؛ آب لیموی تازه و دانه چیا را به مواد اضافه کنید. عصاره موز و وانیل را اضافه کنید؛ مواد را مخلوط کرده و در تابه بریزید تا بپزد. برای تزیین از لیمو و کمی عسل استفاده کنید. پنکیک رژیمی بلوبری مواد لازم: ماست: یک سوم فنجان شیر: نصف فنجان موز متوسط: یک نصف بکینگ پودر: نصف قاشق چایخوری عصاره وانیل: نصف قاشق چایخوری آب لیمو: نصف قاشق غذاخوری عسل: یک قاشق چایخوری طرز تهیه موز و جو جو دوسر را در مخلوط کن بریزید. شیر و بیکینگ پودر را به آن اضافه کنید؛ مواد را مخلوط کرده و زغال اخته را به آن اضافه کنید. تابه را کمی چرب کنید، مواد پنکیک را داخل آن بریزید تا پخته شود. در آخر روی پنکیک ها را با مقداری زغال اخته و عسل تزئین کنید. پنکیک آووکادو رژیمی مواد لازم: موز: 1 عدد تخم مرغ: 2 عدد آووکادو: 1/2 طرز تهیه ابتدا موز، تخم مرغ و آووکادو را با هم مخلوط می کنیم. سپس مواد را در تابه می ریزیم تا بپزد. پنکیک رژیمی شما آماده است! به سادگی! مواد لازم پنکیک رژیمی موز موز: 1 عدد تخم مرغ: 2 عدد دارچین: 1 قاشق چایخوری وانیل: 1 قاشق چایخوری طرز تهیه پنکیک رژیمی موز ابتدا موز را در ظرفی ریخته و با چنگال له کنید. سپس تخم مرغ و دارچین و وانیل را به آن اضافه می کنیم. سپس مواد را در تابه می ریزیم تا پنکیک ما آماده شود. پنکیک کره بادام زمینی رژیمی مواد لازم: شیر: نصف پیمانه تخم مرغ: یک عدد کره بادام زمینی: یک قاشق چایخوری آرد گندم: یک نصف پیمانه بیکینگ پودر: یک قاشق چایخوری شکلات چیپسی: یک هشتم پیمانه نمک: یک قاشق چایخوری یک چهارم قاشق چایخوری شیر. تخم مرغ و کره بادام زمینی را در یک کاسه مخلوط کنید. سپس در ظرفی دیگر آرد گندم و نمک و بکینگ پودر را با هم مخلوط می کنیم. سپس مخلوط شیر را به همراه تکه های شکلات در ظرف آرد بریزید. در آخر مواد را در تابه می ریزیم تا پنکیک رژیمی مان بپزد. پنکیک رژیمی کشمش ماست یونانی مواد لازم: نصف فنجان تخم مرغ: یک ماست: نصف فنجان موز: نصف فنجان بکینگ پودر: یک قاشق چایخوری دارچین: نصف قاشق چایخوری کشمش: یک هشتم فنجان وانیل: یک قاشق چایخوری طرز تهیه ماست یونانی ابتدا موز، عسل، تخم مرغ، بکینگ پودر و دارچین را با هم مخلوط می کنیم. سپس مواد را در تابه می ریزیم تا بپزد. در حین پخت کشمش را اضافه کنید. در نهایت پنکیک رژیمی خود را با کمی عسل و کشمش تزئین کنید. کلمه آخر پنکیک یک صبحانه و میان وعده محبوب است، به خصوص اگر رژیم دارید و می توانید بدون احساس گناه اضافه وزن آنها را بخورید. این غذای خوشمزه را می توان به روش های مختلفی درست کرد. در این مطلب چند روش تهیه پنکیک رژیمی و پنکیک کم کربوهیدرات را به شما آموزش داده ایم تا بدون نگرانی از کالری آن، از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید