ابراهیم رحیم زادگان، مدیرعامل شرکت ندا ارتباطات آسیا: محصولات شرکت ندا ارتباطات آسیا را با بالاترین کیفیت و استاندارد در بازارهای داخلی عرضه می کند. میلون و کولیران محصولات خود را با بالاترین کیفیت و استاندارد و قابل رقابت با بهترین نمونه های خارجی با نام این برندها به بازار عرضه کرده و رضایت کامل مشتریان را کسب کرده است. این شرکت اخیرا در راستای توسعه فعالیت های خود اقدام به تولید سبد متنوعی از محصولات لوازم خانگی نموده است. مجله اقتصاد و نمایشگاه با ابراهیم رحیم زادگان مدیرعامل شرکت ندا ارتباطات آسیا مصاحبه ای انجام داده است که در ادامه می خوانید: مدیرعامل شرکت ندا ارتباطات آسیا با اشاره به سابقه فعالیت این شرکت اظهار داشت: فعالیت ما با تولید بوده است. از سال 1394 انواع کولرهای گازی با نام های تجاری میلون و کولیران راه اندازی شد و در این سال ها توانسته ایم محصولات خود را با بالاترین کیفیت با نام این برندها به بازار عرضه کرده و رضایت کامل مشتریان خود را جلب کنیم. وی افزود: در حال حاضر به دنبال تولید انواع لوازم خانگی با برند آبکازو هستیم. برندهای ندا ارتباطات آسیا در سطح کشور شناخته شده است و محصولات آن جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی دارد. در ابتدای فعالیت شرکت ارتباطات ندا آسیا بیش از پنجاه متخصص در این مجموعه مشغول به کار بودند. ابراهیم رحیم زادگان با بیان این مطلب گفت: شرکت ارتباطات ندا آسیا با اجرای طرح های توسعه ای به دنبال ایجاد اشتغال برای بیش از صد نفر نیروی جدید است. ابراهیم رحیم زادگان با اشاره به وضعیت صنعت لوازم خانگی ایران گفت: صنعت لوازم خانگی ایران سابقه چند دهه ای دارد و توانسته در مقابل بسیاری از مشکلات داخلی و خارجی روی پای خود بایستد، محصولات تولیدی خانه صنعت لوازم خانگی در کشور دائما در حال پیشرفت و توسعه است و شاهد ورود برندهای جدید به بازار هستیم و با توجه به رشد نیاز مصرف کنندگان داخلی و برنامه توسعه صادرات محصولات ایرانی به کشورهای منطقه، در آینده ما شاهد پیشرفت بیشتر این صنعت خواهیم بود و خوشبختانه در حال حاضر برندهای مطرح کشور در حال تولید و عرضه محصولات باکیفیت به بازارهای داخلی و خارجی هستند و چشم انداز مثبتی برای این صنعت متصور است.وی در ادامه بر ضرورت وجود حمایت نهادهای سیاستگذار از صنعت لوازم خانگی بیان کرد: افزایش حمایت دولت در این زمینه از روابط عمومی داخلی تولیدکنندگان و محصولات باعث رشد روزافزون این صنعت خواهد شد. محصولات ایرانی به دلیل کیفیت بالایی که دارند قابلیت رقابت با برندهای برتر خارجی را دارند و در صورت حمایت بیشتر شاهد توسعه بازار لوازم خانگی خواهیم بود. وی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی نقش مهمی در توسعه برندسازی شرکت های این صنعت ایفا می کند، تصریح کرد: نمایشگاه لوازم خانگی در این صنعت نقش مهمی را ایفا می کند. نکته: نمایشگاه تاثیر مهمی در عرضه محصولات در بازار داخلی دارد و بازدیدکنندگان می توانند با انواع محصولات، دستاوردها و توانمندی های صنعت آشنا شده و از نزدیک در جریان فعالیت شرکت ها قرار گیرند. ابراهیم رحیم زادگان در پایان از برنامه های گسترده این شرکت در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت لوازم خانگی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه محصولات جدید شرکت ارتباطات ندا آسیا را در معرض دید بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار خواهیم داد. ”
منبع: نی نی نیوز