غذای رژیمی با مرغ طرز تهیه 10 وعده غذایی رژیمی با سینه مرغ و سبزیجات


یکی از چالش های رژیم لاغری یا رژیم ورزشی، محدودیت منوی غذاهای رژیمی است. داشتن فهرستی از غذاهای سالم و کم کالری با پخت آسان کار شما را آسان می کند. غذای رژیمی با مرغ به دلیل داشتن پروتئین بالا یکی از مهم ترین ها در این لیست است. در این مطلب طرز تهیه غذای رژیمی با مرغ را به شما آموزش می دهیم. این غذاها برای یک نفر کافیه و کاملا سالم و رژیمی هستن و کالریشون زیر 500 غذای رژیمی با مرغ و لوبیا سبز مواد لازم لوبیا سبز: 500 گرم سینه مرغ: 600 گرم روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری سس سویا: 1 قاشق چایخوری جعفری : 1 قاشق غذاخوری آویشن: به میزان لازم چاشنی ایتالیایی: به میزان لازم دستور پخت اولین غذای رژیمی با مرغ آماده هستید ابتدا لوبیا سبز را خرد کرده و در قابلمه ای آب با کمی نمک بجوشانید. سینه مرغ را خرد کرده و مرغ را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون تفت دهید. سپس مقداری سس سویا و فلفل اضافه کنید. لوبیا سبز پخته شده و یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده اضافه کنید و مقداری چاشنی ایتالیایی و آویشن را روی تمام مواد داخل ظرف بریزید. مرغ و لوبیا اولین پیشنهاد غذایی رژیمی با مرغ است. نوش جان! آیا در مورد پروتئین مرغ میران اطلاعاتی دارید؟ برای اطلاع از این موضوع می توانید مقاله پروتئین مرغ چقدر است را مطالعه کنید. ویتامین را بخوانید. غذای رژیمی با مرغ و کدو سبز مواد لازم سیب زمینی: 500 گرم کدو سبز: 500 گرم سینه مرغ: 400 گرم رزماری، پودر سیر و پونه کوهی: به مقدار لازم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری طرز تهیه برای شروع پخت دومین غذای رژیمی با مرغ اول، لازم است ماهیتابه را روی شعله ملایم قرار دهید. یک قاشق چایخوری روغن زیتون را در ماهیتابه بریزید. سیب زمینی و کدو سبز را خرد کنید و با دو قاشق آب بپزید. سپس 400 گرم مرغ خرد شده را به مواد داخل ماهیتابه اضافه کنید و کمی تفت دهید. رزماری، پودر سیر و پونه کوهی را اضافه کنید. در پایان به میزان لازم نمک و فلفل اضافه کنید. غذای رژیمی با مرغ آماده است. نوش جان! غذای رژیمی با مرغ و سبزیجات مواد لازم: سینه مرغ: 400 گرم، کلم بروکلی: 300 گرم، هویج متوسط: 2 سیر: یک حبه، سس سویا و عسل: یک قاشق چایخوری، روغن زیتون: یک قاشق چایخوری. سیر را در آن سرخ کنید. مرغ و هویج را اضافه کنید و مخلوط کنید. سپس دو قاشق غذاخوری آب و 300 گرم کلم بروکلی را به تابه اضافه کرده و تفت دهید. یک قاشق چایخوری سس سویا، عسل و کمی فلفل را با هم مخلوط کنید. به مواد اضافه کنید. از این غذای رژیمی با مرغ لذت ببرید! غذای رژیمی با مرغ چرخ کرده و هویج مواد لازم: گوشت مرغ چرخ کرده: 500 گرم، هویج متوسط: دو عدد، سیر: یک حبه، پنیر موزارلا: 100 گرم، پیاز متوسط: یک چهارم، فلفل دلمه ای متوسط: یک چهارم، جعفری: یک قاشق غذاخوری، روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری، زیره و پودر فلفل طرز تهیه: هویج را به مقدار لازم خرد کرده و با یک قاشق چایخوری روغن زیتون و دو قاشق غذاخوری آب بپزید. سپس یک حبه سیر رنده شده را اضافه کنید و با هویج مخلوط کنید. حالا نوبت اضافه کردن گوشت چرخ کرده است. با مخلوط کردن مواد در تابه، یک چهارم پیاز را خرد کرده و مخلوط کنید. یک چهارم فلفل دلمه ای خرد شده را به همین ترتیب با هم مخلوط کنید. در آخر مقداری زیره، نمک و فلفل، پنیر موزارلا و سپس یک قاشق غذاخوری جعفری خرد شده اضافه کنید. انجام دادن. غذای رژیمی با مرغ چرخ کرده و هویج، عمرتان را بنوشید! غذای رژیمی با مرغ و برنج مواد لازم سینه مرغ: 400 گرم پیاز متوسط: یک چهارم فلفل: یک چهارم قارچ: دو عدد گوجه فرنگی متوسط: یک برگ ریحان: سه عدد سس گوجه فرنگی: یک چهارم پیمانه برنج پخته: یک چهارم پیمانه نمک، فلفل، پونه کوهی : به میزان لازم طرز تهیه: ماهیتابه را با یک قاشق چایخوری روغن زیتون چرب می کنیم. سپس مرغ را اضافه کرده و با نمک و فلفل سیاه تفت دهید. یک چهارم پیاز متوسط ​​و یک چهارم فلفل دلمه ای خرد شده را در ماهیتابه دیگری تفت دهید. سپس قارچ و گوجه فرنگی. و بگذارید سبزیجات بخارپز شوند. بعد از دم کشیدن، سس گوجه فرنگی، نمک، فلفل و پونه کوهی را اضافه کنید. حالا نوبت اضافه کردن مرغ و ریحان است. در نهایت برنج پخته شده را به این ترکیب جذاب اضافه کنید. و مخلوط کنید. این غذای آبدار، رنگارنگ و جذاب آماده است. نوش جان! پاستا مرغ پستو مواد لازم سینه مرغ: 110 گرم گوجه گیلاسی: 5 عدد پاستا پخته: 110 گرم پستو: 1 قاشق غذاخوری ریحان: 2 برگ پودر سیر: 1/4 قاشق چایخوری نمک و فلفل: کف تابه را با کمی روغن زیتون چرب کنید. لازم است و سینه مرغ را در آن سرخ کنید. نمک، فلفل، پودر سیر را از هر دو طرف بمالید. گوجه گیلاسی ها را از وسط نصف کرده و در ظرفی بریزید و پاستاهای پخته شده را به آن اضافه کنید. سس پستو را به مواد اضافه کرده و با همزن مخلوط کنید. در آخر مرغ را برش بزنید و پاستا را اضافه کنید و با پنیر پارمزان تزئین کنید. سالاد مرغ و تخم مرغ مواد لازم سینه مرغ: 113 گرم لیموترش: دو برش گوجه فرنگی متوسط: یک برگ کاهو: دو عدد آووکادو: 28 گرم تخم مرغ آب پز: یک عدد سس ماست: یک قاشق غذاخوری طرز تهیه: ابتدا سینه مرغ را با لیمو و لیمو بپزید. یک کم نمک؛ سینه مرغ پخته شده را با چنگال خرد کنید؛ حالا گوجه و کاهو را خرد کرده و به سینه مرغ اضافه کنید. در این مرحله آووکادو را خرد کرده و به مواد اضافه کنید. تخم مرغ پخته شده را رنده کنید و به بقیه مواد اضافه کنید. سس ماست را روی سالاد بریزید. امیدوارم از این غذای رژیمی با مرغ لذت ببرید. سالاد مرغ و فلفل دلمه ای مواد لازم: ران مرغ: دو عدد فلفل دلمه ای قرمز: یک عدد فلفل زرد: یک عدد اسفناج: 56 گرم پنیر فتا: 16 گرم پاپریکا: 1/4 قاشق چایخوری پودر پیاز: 1/4 قاشق چایخوری پودر سیر: به میزان لازم طرز تهیه برای تهیه این غذای رژیمی با مرغ، ابتدا فلفل دلمه ای را خرد کنید. نمک، فلفل و پودر سیر را به آن اضافه کنید. پودر پیاز، نمک و فلفل را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. فلفل دلمه ای خرد شده را به همراه مرغ اضافه کنید. در سینی فر بچینید و ادویه هایی که آماده کردید روی مواد و مرغ ها بریزید; مواد را با کمی روغن زیتون چرب کنید و فر را روشن کنید. در آخر روی سالاد را با اسفناج و پنیر فتا تزئین کنید. غذای رژیمی با مرغ و گل کلم مواد لازم: گل کلم کوچک: یک نصف، تخم مرغ: دو عدد، سینه مرغ: ۱۱۰ گرم، فلفل دلمه ای: یک نصف، سیر: یک حبه، زنجبیل: یک قاشق چایخوری، سس سویا: نصف قاشق غذاخوری، پیاز: یک عدد پونه کوهی خشک: یک هشتم قاشق طرز تهیه این غذای رژیمی با مرغ، ابتدا گل کلم را در مخلوط کن بریزید و خرد کنید. یک تخم مرغ، یک سفیده تخم مرغ، نمک و فلفل را اضافه کنید و مواد را مخلوط کنید. مواد را داخل تابه بریزید. و بعد از پخت برش بزنید; سینه مرغ و سیر را خرد کرده و با زنجبیل در تابه تفت دهید. فلفل دلمه ای و پیازچه را خرد کرده و اضافه کنید و کمی از مواد را با هم تفت دهید. نمک، فلفل سیاه و پونه کوهی را نیز اضافه کنید غذای رژیمی با مرغ شما آماده است. سالاد مرغ و میوه مواد لازم گردو: 3 عدد ماست یونانی: دو قاشق غذاخوری سینه مرغ آب پز: 110 گرم عسل: یک قاشق چایخوری سیب: یک و دو انبه: نصف فنجان اسفناج: 28 گرم سرکه سیب: یک قاشق چایخوری طرز تهیه ماست یونانی، سیب سرکه و عسل را در یک کاسه بریزید و مخلوط کنید. سینه مرغ پخته شده و سیب را خرد کرده و اضافه کنید. انگور را خرد کرده و همراه با اسفناج به مواد اضافه کنید. در نهایت، سالاد رژیمی خود را با گردو تزئین کنید. صحبت پایانی در این مقاله در مورد ویتامین، چند غذای رژیمی با مرغ را آموزش دادیم. اگر نگران سلامتی و تناسب اندام خود هستید و از طرف دیگر به دلیل مشغله زیاد نمی توانید زمان زیادی را صرف غذا خوردن کنید، این غذاهای رژیمی را تهیه کنید. کم کم سبک زندگی و برنامه غذایی شما تغییر مثبت و سالمی خواهد داشت.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید