غذا با ماهی؛ طرز تهیه 6 غذای رژیمی با ماهی


غذا با ماهی یک غذای سالم و سرشار از مواد مغذی است و مصرف آن برای رژیم های مختلف توصیه می شود. گنجاندن ماهی در رژیم غذایی شما نه تنها به دریافت انواع پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی کمک می کند، بلکه فواید بسیاری برای سلامتی دارد و از بسیاری از بیماری ها پیشگیری می کند. در این مقاله با ما همراه باشید تا طرز تهیه ۶ غذای ماهی را به شما آموزش دهیم. ماهی قزل آلا با سبزیجات مواد لازم گوجه فرنگی: یک عدد پیاز متوسط: یک تا چهار جعفری: یک قاشق غذاخوری لیمو: یک + یک قاشق غذاخوری روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری سالمون: 400 گرم ذرت: 100 گرم پودر زیره و فلفل قرمز: مقدار کمی سالمون پاپریکا و پاپریکا ابتدا پیاز، گوجه فرنگی و جعفری را خرد کرده و در ظرفی بریزید. سپس ذرت، نمک، فلفل و آبلیمو را اضافه کنید. برای تهیه سس سالمون، پودر زیره، فلفل قرمز، پاپریکا، پودر پیاز، نمک و فلفل با روغن. زیتون ها را با هم ترکیب کنید. برای طعم دادن به ماهی ابتدا آن را در یک قاشق غذاخوری آبلیمو و سپس در سسی که آماده کرده اید آغشته کنید. فیله های طعم دار را بپزید و در کنار مخلوط سبزیجات قرار دهید. از رژیم غذایی و ماهی خوشمزه خود لذت ببرید. ماهی با پوره لوبیا مواد لازم گوجه گیلاسی: 5 عدد فیله ماهی: 500 گرم لوبیا پخته: 500 گرم سیر: 1 حبه: 5 عدد برگ زیتون: 1 + 1 قاشق چایخوری پوست لیمو رنده شده: 1 قاشق غذاخوری لیمو: 1 قاشق غذاخوری ماهی طرز تهیه اول، فصل اول گوجه فرنگی با روغن زیتون و کمی نمک و فلفل. حالا فیله ها را مزه دار کنید و پوست لیموی رنده شده را روی آنها بریزید. فیله ها را کنار گوجه فرنگی ها در فر قرار دهید و با دمای 176 درجه سانتیگراد به مدت 10 دقیقه بپزید. سپس لوبیاهای پخته شده را با یک حبه سیر در مخلوط کن بریزید و روغن زیتون و آبلیمو را اضافه کنید. نمک، فلفل و ریحان را به مواد اضافه کنید و همه را با هم مخلوط کنید. ماهی و گوجه فرنگی پخته شده را از فر خارج کرده و در کنار پودر لوبیا قرار دهید. از غذاهای خوشمزه خود لذت ببرید. ماهی سالمون با حمص مواد فیله ماهی قزل آلا: 400 گرم خود پز: 400 گرم خود پخته: 200 گرم ماست یونانی: 100 گرم برگ نعنا: 7 برگ اسفناج: چند عدد مرغ: دو مرحله آماده سازی ابتدا فیله ماهی قزل آلا با روغن، نمک، فلفل و دو عدد برش های لیمو ظرف را به مدت 15 دقیقه در فر قرار دهید و دما را روی 176 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. حالا نخود پخته و نخود پخته شده را در مخلوط کن آماده کنید تا حمص درست شود. کمی نمک، فلفل به همراه نعناع و ماست یونانی اضافه کنید. مواد را مخلوط کنید. برای سرو از چند برگ اسفناج، دو تربچه و یک قاشق غذاخوری آبلیمو استفاده کنید. در نهایت ماهی پخته شده را در کنار حمص قرار دهید و مقداری نمک و فلفل و آبلیمو به مواد اضافه کنید. ماهی با سیب زمینی مواد لازم سیب زمینی کوچک: 700 گرم فیله ماهی: 600 گرم لیمو: 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون: دو قاشق غذاخوری پوست لیمو: دو قاشق غذاخوری با روغن زیتون و پوست لیمو مزه دار کنید. سیب زمینی ها را به همراه فیله های ماهی ورقه شده در سینی فر قرار دهید. برای طعم دادن به فیله ماهی از روغن زیتون، پوست لیمو، نمک و فلفل استفاده کنید. سینی را در فر قرار دهید و بچینید. به مدت 15 دقیقه روی 176 درجه سانتیگراد قرار دهید. برای چاشنی از شوید تازه، آبلیمو، روغن زیتون، نمک و فلفل استفاده کنید. غذای خوشمزه شما آماده است! ماهی کاد مواد لازم: فیله کاد: 400 گرم فلفل دلمه ای: یک عدد اسفناج: 400 گرم پنیر کم چرب: 100 گرم پنیر پارمزان: یک قاشق غذاخوری پونه کوهی: مقدار کمی روغن زیتون: یک قاشق چایخوری طرز تهیه فیله ماهی کاد فیله ماهی با زیتون روغن، نمک و روغن فلفل، کمی پونه کوهی طعم دار کنید. به مدت 15 دقیقه در فر با دمای 176 درجه سانتیگراد قرار دهید. یک حبه سیر را خرد کرده و با یک قاشق چایخوری روغن زیتون تفت دهید. حالا اسفناج را خرد کرده و اضافه کنید و برای پخت درب ظرف را بگذارید. بعد از مدتی نمک و فلفل را اضافه کنید. در نهایت ماهی را روی مواد پخته شده قرار دهید و از غذا با این ماهی خوشمزه لذت ببرید! سالاد سبزیجات با ماهی قزل آلا مواد لازم فیله ماهی قزل آلا: 120 گرم برگ کاهو: دو عدد گوجه فرنگی: یک عدد خیار متوسط: یک تا دو فلفل دلمه ای متوسط: یک تا چهار عدد جعفری: یک قاشق غذاخوری آویشن تازه: به مقدار کم: دو برش طرز تهیه فیله سالمون با لیمو مقداری نمک و آب اضافه کنید. کاهو، گوجه فرنگی، خیار و فلفل دلمه ای را خرد کنید. جعفری تازه و مقداری نمک، فلفل و آبلیمو به مواد اضافه کنید. در آخر سالمون پخته شده را با تزیین آویشن در کنار سالاد قرار دهید. غذا با ماهی شما آماده است! در نهایت، پودر ماهی یک ضرورت در رژیم غذایی شماست و نباید از این ماده غذایی مفید غافل شد. زیرا سرشار از ویتامین ها، مواد مغذی و ضروری برای بدن شماست. در این مطلب چند غذای ماهی را به شما آموزش داده ایم که به صورت رژیمی طبخ و تهیه می شوند.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید