قالی سلیمان; تنها برند ایرانی که در کشورهای اروپایی و عربی به ثبت رسیده است


سعید منزوی زاده، مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان و برند «فرش سلیمان»: فرش سلیمانی; تنها برند ایرانی که در کشورهای اروپایی و عربی به عنوان برند به ثبت رسیده است، شرکت رسول اصفهان با داشتن مدرن ترین و به روزترین ماشین آلات ریسندگی و بافندگی در زمینه تولید انواع ریسندگی، برندی معتبر در دنیا می باشد. نخ و انواع فرش ماشینی. ایجاد شده. این شرکت در حال حاضر به چهل کشور دنیا صادرات دارد و برندی شناخته شده در داخل و خارج از کشور می باشد. قالی سلیمان تنها برند ایرانی است که برند خود را در کشورهای اروپایی و عربی یعنی سوئیس و امارات به ثبت رسانده است. اقتصاد و نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی با سعید منزوی زاده مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان و برند فرش سلیمان گفت و گو کرد: ضمن معرفی خود، فعالیت های شرکت خود را شرح دهید. سعید منزوی زاده مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی من برند فرش رسول اصفهان و سلیمان هستم. شرکت رسول اصفهان بیش از چهل سال است که در زمینه تولید انواع نخ ریسندگی و انواع فرش ماشینی فعالیت دارد. در این 40 سال توانستیم فعالیت خود را گسترش دهیم و در حال حاضر حدود هزار نفر در شرکت قالی سلیمان مشغول به کار هستند و یکی از صادرکنندگان برتر فرش ماشینی هستیم. ما همچنین توانایی تولید بخش عمده ای از نخ مورد استفاده برای تولید فرش را داریم. و بسیاری از همکاران نیز نخ های مورد نیاز خود را از ما تهیه می کنند. با تلاش مستمر توانستیم برندی قابل اعتماد ایجاد کنیم و نامی نیک در زمینه نخ و فرش از خود به جای بگذاریم و امیدواریم با کمک پرسنل و مدیران مجموعه بتوانیم موفقیت های بیشتری را در زمینه نخ و فرش کسب کنیم. سال های آینده مزیت های رقابتی و جایگاه آن در بازار چیست؟ از بدو تاسیس شرکت رسول اصفهان، رویکرد گروه همواره تولید باکیفیت بوده و همواره سعی کرده ایم مشتریان ثابت خود را حفظ کنیم. این اتفاق برای شرکت رسول اصفهان افتاد و با افتخار می توان گفت که با تلاش همه پرسنل توانستیم نیاز بازار و مشتریان را برآورده کنیم و با پیشرو بودن و تولید کیفیت بالا در تلاش هستیم تا نیازهای جامعه را برآورده کنیم. محصولات هدف ما در ده سال گذشته بازارهای صادراتی بوده و توانستیم با حضور در معتبرترین نمایشگاه ها جایگاه خوبی برای برند فرش سلیمان و کشورمان ایجاد و حفظ کنیم. در حال حاضر به 40 کشور صادرات داریم و می توان گفت برند ما در داخل و خارج از کشور شناخته شده است. همچنین برند خود را در سوئیس و امارات متحده عربی به ثبت رسانده ایم. نظر شما در مورد نمایشگاه فرش ماشینی امسال چیست و این نمایشگاه چه کمکی به تولیدکنندگان می کند؟ مشاغلی مانند تولید فرش نیاز به نمایشگر دارد تا محصول را به خوبی معرفی کند. به همین دلیل برگزاری نمایشگاه بسیار تاثیرگذار است و در اکثر نمایشگاه های تهران شرکت کرده ایم. البته در سیاست گذاری ها مشکلاتی وجود دارد که با مسئولان در میان گذاشته شده تا از سال آینده این مشکلات حل شود. یکی از مشکلات نمایشگاه زمان است که مناسب نیست و امیدواریم شرایط بهتر شود. مشکل دیگر کمبود جا است و بسیاری از تولیدکنندگان و تجار حضور ندارند. امیدواریم نمایشگاه در روزهای آینده رونق بیشتری داشته باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان در چهلمین سال فعالیت خود اقدام به برندسازی و طرح سر به لوگوی خود کرده است.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید