«قندیل و سورسطان»؛ پیشرو در نوآوری محصولات ویژه تولد


مهدی سلیمی، مدیر برند سورسطان: قندیل و سورسطان; پیشرو در نوآوری محصولات ویژه جشن تولد، گروه صنعتی قندیل که با برند قندیل در زمینه تولید شمع و سورسطان در زمینه لوازم جانبی و محصولات ویژه جشن تولد فعالیت می کند، وارد بازار محصولات ویژه جشن تولد شده است. و تشریفات از سال 1396 و با ابداعات و خلاقیت خاص خود توانسته محصولات خاص و جالبی را برای خانواده های مختلف ایرانی برای جشن تولد به بازار عرضه کند. در عین حال محصولات برند کندیل با قیمت مناسب، کیفیت بالا و طعم قابل توجه توجه مشتریان را به خود جلب کرده و نوآوری های زیادی در محصولات جدید خود ایجاد کرده اند. به گونه ای که چین در حال کپی برداری از شمع ها و محصولات ویژه جشن تولد با برند سورساتان است. در حاشیه نمایشگاه شیرینی و شکلات امسال مجله اختصار و نمایشگاه گفت وگویی با مهدی سلیمی مدیر برند سورسطان انجام داده است که می خوانید: ضمن معرفی خود به تشریح فعالیت های گروه صنعتی قندیل بپردازید. و لوازم جانبی تولد فعال است و از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و در این چند سال مجموعه کاملی از محصولات ویژه جشن تولد را به سبد محصولات خود اضافه کرده است و امیدواریم در سال های آینده بتوانیم سبد محصولات این شرکت را کاملتر کنیم. . مزیت های رقابتی شما چیست و چه جایگاهی در بازار دارد؟ گروه ما به دنبال خلاقیت و نوآوری در تولید و فرآیندهای سازمانی است و این ویژگی ها باعث تثبیت محصولات در بازار می شود. به گفته همکاران و مشتریان ما شرکت پیشرو در زمینه خلاقیت و نوآوری محصول هستیم و شکل سنتی صنعت شمع سازی را تغییر داده ایم. به عنوان مثال، چین از شمع ها و محصولات تولد مارک سورساتان ما کپی می کند. ما از رقبا در بازار پیروی نمی کنیم. بلکه ما به دنبال ایجاد موقعیت خود هستیم. با کمک تیم قوی فروش و بازاریابی مجموعه، فروش بسیار خوبی داریم و خلاقیت و نوآوری محصولات جدید به طور مستمر ادامه دارد. مشتری می خواهد محصول مورد نظر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورد. برای هر سه عامل ذکر شده اقدامات خوبی انجام داده ایم. محصولات ما به صورت 24 ساعته توزیع می شود و پس از ثبت سفارش، ظرف 72 ساعت محصول به دست مشتری می رسد. ما سعی می کنیم مشتری کمترین ریسک خرید را تجربه کند. قیمت محصولات ما کاملا رقابتی و مناسب با قدرت خرید همه خانوارها می باشد. اگرچه در سال های اخیر تورم بالایی در اقتصاد ایران ایجاد شده است، اما قیمت محصولات ما افزایشی نداشته و با افزایش بهره وری و کاهش هزینه های تولید توانستیم شرایط را مدیریت کنیم. چه محصولاتی را پیدا کردید و رونمایی کردید؟ ما در سال های مختلف با برندهای مختلف در نمایشگاه حضور داشتیم. امسال با برند سورستان و قندیل و محصولات جدیدمان در نمایشگاه شرکت کردیم و به دنبال همکاری با شرکت های فعال در زمینه صادرات و توسعه بازار محصولات خود هستیم.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید