ماکارونی رژیمی را با این 6 دستور تهیه کنید!


پاستا یک غذای خوشمزه و بسیار پرطرفدار است اما کالری بالایی دارد. حذف ماکارونی از رژیم غذایی برای آن دسته از افرادی که رژیم دارند به یک مشکل تبدیل شده است، اما خوشبختانه دستور العمل های مختلفی برای ماکارونی رژیمی وجود دارد که ورزشکاران، بدنسازان و افرادی که رژیم لاغری دارند می توانند از آنها استفاده کنند و از آن لذت ببرند. در ادامه طرز تهیه 6 نوع پاستا و پاستا رژیمی را به شما آموزش می دهیم پس تا پایان با ما همراه باشید! ماکارونی رژیمی مرغ با سس پستو مواد لازم: سینه مرغ: 400 گرم، پاستا پنه: 400 گرم، گوجه فرنگی گیلاسی: 5 عدد، سس پستو: 1 قاشق غذاخوری، روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری، پودر سیر: مقدار برگ ریحان: چند عدد. اماده ای؟ ابتدا سینه مرغ را با روغن زیتون به همراه مقدار کمی نمک و فلفل و پودر سیر تفت دهید. گوجه گیلاسی را خرد کرده و به همراه ماکارونی پخته شده به مواد اضافه کنید. سپس سس پستو را روی مواد بریزید. حالا سینه مرغ سرخ شده را برش داده و به ماکارونی رژیمی خود اضافه کنید. در نهایت برای تزیین پاستا از برگ ریحان استفاده کنید و از غذاهای خوشمزه و خوش رنگ خود لذت ببرید. ماکارونی گیاهی رژیمی مواد لازم سینه مرغ: 400 گرم اسپاگتی: 400 گرم بروکلی: 200 گرم سیر: 1 عدد سفیده تخم مرغ: 1 هویج متوسط: 1/2 فلفل دلمه ای: 1/4 سس سویا: 1 قاشق چایخوری آبلیمو: 1 قاشق چایخوری روغن زیتون قاشق چایخوری طرز تهیه: سینه مرغ را با روغن زیتون و کمی فلفل و نمک سرخ کنید. سیر و هویج خرد شده را به همراه فلفل دلمه ای و کلم بروکلی خرد شده به مرغ اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس دو قاشق غذاخوری آب روی مواد بریزید و درب ظرف را بگذارید تا چند دقیقه با هم بپزند. بعد از چند دقیقه سس سویا را با مواد مخلوط کرده و کمی تفت دهید. در ظرف دیگری تخم مرغ و سفیده را بپزید و اسپاگتی پخته شود. آن را با تمام مواد مخلوط کنید. ماکارونی رژیمی و مغذی شما آماده است. پاستا با آووکادو، مواد لازم، آووکادو: 300 گرم، اسپاگتی: 400 گرم، اسفناج: 100 گرم، سیر: یک حبه، گوجه گیلاسی قرمز: 10 گوجه گیلاسی زرد: 10، آبلیمو: یک قاشق چایخوری. یک حبه سیر خرد شده را به همراه کمی نمک و فلفل به آووکادو اضافه کنید. مقداری آبلیمو روی مواد بریزید. حالا نوبت به اسپاگتی پخته شده است که به مواد اضافه شود. گوجه گیلاسی را خرد کرده و به همراه اسفناج خرد شده به مواد اضافه کنید و همه چیز را با هم مخلوط کنید. از ماکارونی خوشمزه خود لذت ببرید. اسپاگتی با کدو و بادمجان مواد لازم برای اسپاگتی: 150 گرم سیر: یک عدد کدو حلوایی کوچک: یک عدد گوجه فرنگی کوچک: یک عدد بادمجان متوسط: یک نصف فلفل دلمه ای: یک نصف پیاز متوسط: یک چهارم جعفری: یک قاشق غذاخوری روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری پنیر پارمزان و خشک شده پونه کوهی: مقدار کمی طرز تهیه ابتدا اسپاگتی را بپزید. سپس کدو تنبل و سیر را خرد کرده و با روغن زیتون تفت دهید. حالا پیاز، فلفل دلمه ای و بادمجان را خرد کرده و به کدو و سیر اضافه کنید. سه قاشق غذاخوری آب روی مواد بریزید تا پخته شوند. حالا گوجه فرنگی را اضافه کنید و جعفری را خرد کنید و به همراه کمی پونه کوهی خشک و نمک و فلفل به مواد اضافه کنید. در نهایت اسپاگتی پخته شده را با مواد ترکیب کنید و از مقدار کمی پنیر پارمزان برای سرو غذا استفاده کنید. پنه مرغ با کلم بروکلی مواد کلم بروکلی: 300 گرم پنه کامل: 150 گرم سیر: 1 حبه گوجه گیلاسی: 5 عدد سینه مرغ: 300 گرم روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری پنیر پارمزان: 1 قاشق غذاخوری طرز تهیه: ابتدا پنه را با مقدار کم بپزید. از نمک و کلم بروکلی خرد کنید و بخارپز کنید؛ در حین پخت دو قاشق غذاخوری از آب پنه را بردارید. سیر خرد شده را همراه با سینه مرغ چرخ کرده با روغن زیتون تفت دهید و مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کنید. حالا تمام مواد را با کلم بروکلی و پنه اضافه کنید پخته شده را اضافه کنید و دو قاشقی که از آب پنه برداشتید روی مواد بریزید. در نهایت گوجه فرنگی خرد شده و پنیر پارمزان را به غذا اضافه کنید. از پنیر خوشمزه خود لذت ببرید. پاستا کلم بروکلی پستو مواد لازم: پنه کامل: 200 گرم، کلم بروکلی: 700 گرم، ریحان: 5 برگ، فلفل قرمز: یک عدد، پنیر پارمزان: یک قاشق غذاخوری، روغن زیتون: دو قاشق غذاخوری، جعفری: به مقدار کم، طرز تهیه این رژیم غذایی پاستا، پنه را با مقدار کمی نمک بپزید. بروکلی را خرد کرده و بخارپز کنید. سپس کلم بروکلی را به همراه ریحان و جعفری خرد شده در مخلوط کن بریزید. سه قاشق غذاخوری از آب ماکارونی در حال پخت را به مخلوط کن اضافه کنید. حالا پنیر پارمزان، روغن زیتون، نمک و فلفل را به مخلوط کن اضافه کنید. بریزید و با هم مخلوط کنید؛ در پایان یک فلفل قرمز خرد شده به مواد اضافه کنید و از این پاستا خوشمزه لذت ببرید. کلام پایانی: پاستا یک غذای محبوب است اما کالری بالایی دارد. ماکارونی رژیمی راه حل بسیاری از افراد برای لذت بردن از این غذا است. در این مقاله طرز پخت ماکارونی رژیمی و مغذی را به شما آموزش دادیم.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید