چگونه یک شام رژیمی درست کنیم؟ + طرز تهیه 6 وعده غذایی رژیمی برای شام


آیا تا به حال غذاهای رژیمی را امتحان کرده اید؟ بسیاری از افراد ترجیح می دهند ناهار یا شام را در برنامه غذایی خود داشته باشند. بسیاری از افراد تمایل به خوردن یک وعده غذایی کم کالری و کم چرب دارند، اما گزینه مناسبی را پیدا نمی کنند یا فکر می کنند تنوع این گونه غذاها کم است و تمایلی به خوردن غذاهای تکراری ندارند. خبر خوب این است که در این مقاله چند شام رژیمی را به شما آموزش می دهیم تا هم کالری مورد نیاز خود را دریافت کنید و هم به کاهش وزن کمک کنید. سالاد کینوا و گوجه‌فرنگی مواد لازم کینوا: 1‌4 عدد خود پخته: 200 گرم گوجه‌فرنگی گیلاسی: 10 عدد پیاز متوسط: 1 عدد جعفری: 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون: 1 قاشق چای‌خوری طرز تهیه اولین شام رژیمی ابتدا کینوا را با مقداری آب و نمک بپزید. سپس گوجه گیلاسی را اضافه کرده و به همراه پیاز و جعفری خرد شده به مواد اضافه کنید. حالا کینوآ را با مقداری نمک و فلفل مخلوط کنید. در آخر روغن زیتون را روی سالاد بریزید. سالاد برای یک شام رژیمی توصیه می شود. نوش جان! سبزیجات و عدس مواد لازم پیاز متوسط: چهار طرفه: یک حبه کوچک هویج: یک عدد کدو حلوایی کوچک: یک عدد فلفل دلمه ای: یک چهار عدد عدس: یک سوم فنجان برگ معطر: یک مقدار کمی زردچوبه: مقدار کمی : مقدار کمی روغن زیتون: 1 قاشق غذاخوری سیر را خرد کرده و در روغن زیتون تفت دهید. هویج، کدو حلوایی و فلفل دلمه ای را خرد کرده و به مواد اضافه کنید. سپس عدس پخته شده را با مواد ترکیب کرده و یک فنجان آب با مقدار کمی زردچوبه و زیره روی سبزی ها بریزید. در آخر یک برگ بو را داخل مواد بریزید و بگذارید همه مواد با هم خوب بپزند. در آخر می توانید از کمی جعفری خرد شده برای تزیین استفاده کنید. شام رژیمی شما آماده است. برای کاهش وزن سالم و دستیابی به اندامی متناسب با برنامه غذایی و تمرینات اساسی با کارشناسان مجرب مشورت کنید. دریافت مشاوره تلفنی برای دریافت مشاوره از کارشناسان ویتامین، شماره همراه خود را ثبت کنید. ما با شما تماس خواهیم گرفت. مرغ و برنج. سویا: یک قاشق چای خوری طرز تهیه شام ​​رژیم سوم ابتدا برنج قهوه ای را با کمی نمک و آب بپزید. سپس فلفل دلمه ای را خرد کرده و سیر خرد شده را در روغن زیتون تفت دهید. فلفل دلمه ای خرد شده را به سیر سرخ شده اضافه کنید. کلم بروکلی را خرد کرده و به مواد اضافه کنید. حالا دو قاشق غذاخوری آب روی مواد بریزید. سینه مرغ چرخ کرده و مقدار کمی فلفل و نمک به مواد اضافه کنید. در نهایت برنج را با سس سویا با سایر مواد این شام رژیمی ترکیب کنید. بوقلمون و لوبیا سبز مواد لازم گوشت بوقلمون: 400 گرم سیب زمینی: 400 گرم لوبیا سبز: 300 گرم فلفل قرمز کوچک: 3 عدد زنجبیل: سیر کم چرب: پودر سیر کم چرب: روغن زیتون کم چرب: یک قاشق چایخوری طرز تهیه این رژیم غذایی شام ابتدا روغن زیتون را اضافه کنید. در ماهیتابه بریزید. کمی زنجبیل رنده شده و سپس بوقلمون خرد شده را اضافه کنید. کمی نمک، فلفل، پودر سیر و ریحان خشک را به مواد اضافه کنید. به مواد اضافه کنید و با هم مخلوط کنید. پنه بوقلمون مواد پاستا مواد لازم: 200 گرم گوشت بوقلمون بوقلمون: 400 گرم گوجه فرنگی: نصف پیمانه روغن زیتون: یک قاشق چایخوری فلفل دلمه ای متوسط: یک عدد پاپریکا و چاشنی ایتالیایی: مقدار کمی طرز تهیه ابتدا فلفل دلمه ای را خرد کرده و کنار بگذارید. . پنه، از مقداری آب جوش و کمی نمک استفاده کنید. سپس در یک کاسه روغن زیتون بریزید و سپس بوقلمون را به آن اضافه کنید. برای چاشنی از ترکیب پاپریکا، چاشنی ایتالیایی، نمک و فلفل استفاده کنید. پس از ترکیب گوشت با ادویه ها، فلفل دلمه ای خرد شده را اضافه کنید. درب تابه را ببندید تا مواد بپزند. بعد از چند دقیقه گوجه ها را روی مواد بریزید. در آخر پنه پخته شده را اضافه کنید و مواد را هم بزنید. رژیم غذایی و شام خوشمزه شما آماده است. بفرمایید! پیتزا گل کلم مواد لازم گل کلم متوسط ​​مواد: یک عدد تخم مرغ: یک عدد نمک و فلفل سیاه: موزارلا: 40 گرم فلفل شکم متوسط: یک و نیم پیاز کوچک: یک چهارم گوجه گیلاسی: 4 عدد سس گوجه فرنگی: 3 قاشق غذاخوری طرز تهیه گل کلم به قطعات کوچک تقسیم کنید و سپس در خردکن بریزید. سپس آن را به مدت ده دقیقه در تابه سرخ کنید. تخم مرغ را بشکنید و نمک و فلفل و کمی ادویه به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مایع کمی کف کند. پنیر موزارلا، گل کلم آن را به آن اضافه کنید. مخلوط را در سینی فر بریزید و به صورت خمیر پیتزا در آورید. فلفل دلمه ای را با پیاز و گوجه فرنگی خرد کنید؛ سس گوجه فرنگی را روی خمیر پیتزا بمالید و بقیه پنیر موزارلا را روی آن بریزید. در نهایت مواد را روی پیتزا بریزید و در فر قرار دهید. از شام رژیمی خود لذت ببرید! کینوا و مواد سبزی مواد فلفل متوسط: دو عدد گوجه فرنگی: یک عدد کدو سبز کوچک: یک عدد پیاز بنفش: یک عدد دو طرفه: یک عدد به روغن زیتون: یک چهارم قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز: یک هشتم قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز: یک هشتم قاشق چایخوری پیاز هشتم یک قاشق چایخوری پنیر پارمزان: یک قاشق غذاخوری طرز تهیه این شام رژیمی ابتدا گوجه فرنگی و کدو حلوایی را خرد کنید. سپس پیاز و سیر را خرد کنید؛ در قابلمه ای کمی آب و نمک بریزید و بگذارید بجوشد. سپس کینوا را در آب جوش بریزید و هم بزنید و بگذارید کمی بپزد. تابه ای بردارید و کمی روغن زیتون در آن بریزید تا چاق شود. سپس سیر، کدو سبز و پیاز را در آن سرخ کنید. سپس گوجه فرنگی، پودر چیلی، نمک فلفل را اضافه کنید. حالا پونه کوهی خشک و کینوا را به مواد خود اضافه کنید و همه مواد را مخلوط کنید. فلفل دلمه ای را خالی کنید و به مدت 35 دقیقه در فر با دمای 170 درجه قرار دهید. سپس موادی که از قبل بود را اضافه کنید مواد آماده شده را داخل فلفل ها بریزید و کمی پنیر پارمزان روی آن بریزید. در نهایت کشک ها را به مدت 20 دقیقه در فر با دمای 170 درجه قرار دهید. رژیم غذایی و شام جذاب شما آماده است. نوش جان! مرغ و لوبیا سبز مواد لازم هویج متوسط: دو قاشق غذاخوری روغن زیتون: یک قاشق چایخوری عصاره مرغ: دو قاشق غذاخوری لوبیا سبز: 85 گرم سیر: یک عدد سینه مرغ: 110 گرم نمک و فلفل سیاه: مقدار کمی فلفل قرمز: مقدار کمی از آن را پوست بگیرید. هویج و خرد کردن؛ کف ماهیتابه را کمی چرب کنید و هویج را سرخ کنید. آب مرغ را اضافه کنید و درب ماهیتابه را بگذارید. لوبیا سبز را خرد کرده و به هویج اضافه کنید. یک حبه سیر را خرد کرده و به مواد اضافه کنید. سینه مرغ را خرد کرده و با مواد سرخ کنید. در نهایت کمی نمک و فلفل سیاه و قرمز به مواد اضافه کنید. شام رژیمی خوشمزه شما آماده است! املت برنج مواد لازم برنج قهوه بو داده: نصف فنجان تخم مرغ: 3 عدد پیاز: یک عدد نمک و فلفل سیاه: مقدار کمی روغن زیتون: یک قاشق چایخوری بوقلمون چرخ کرده: 56 گرم انبه ارگانیک خشک: یک هشتم قاشق چایخوری یک فنجان پاپریکا: یک عدد دو قاشق غذاخوری طرز تهیه برای تهیه این شام رژیمی، ابتدا دو عدد سفیده و یک تخم مرغ کامل را در یک کاسه بریزید و هم بزنید تا مایع کف کند. یک پیاز را خرد کرده و با نمک و فلفل به تخم مرغ ها اضافه کنید. تابه ای را با روغن زیتون چرب کنید و بوقلمون را در آن سرخ کنید. نمک، فلفل، پاپریکا و پونه کوهی را به گوشت اضافه کنید. سس گوجه فرنگی و برنج را در تابه بریزید و مواد را هم بزنید. حالا یک تابه دیگر، کمی روغن زیتون در تخم مرغ و پیاز بریزید. پس از آماده شدن املت، مخلوط برنج را روی آن بریزید و فولد کنید. حرف آخر این است که انتخاب یک وعده غذایی رژیمی برای شام به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است. در این مطلب 9 شام رژیمی خوشمزه برای کاهش وزن را معرفی کردیم؛ با انتخاب و تهیه این غذاها برای شام، سلامت و تناسب اندام تری خواهید داشت.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید