کاهش شانه با 4 تمرین


کاهش شانه یک نگرانی بسیار مهم برای برخی افراد است. اگر شانه های بسیار پهنی دارید و می خواهید شانه هایتان ظریف و زیبا باشد، این مقاله در مورد ویتامین را با دقت بخوانید. ویتامین قرار است همه چیز را در مورد کوچک کردن سر و لاغری به ما بگوید. ایده کاهش وزن نقطه ای یکی از افسانه های قدیمی و بسیار محبوب است. اما متاسفانه غیر ممکن است. کدام قسمت از بدن برای کاهش وزن در کنترل ما نیست. اما برای کاهش سر ناامید نشوید. راه حل کاهش وزن کلی بدن است. راه حل برای لاغری شانه و سر (یعنی کاهش وزن کلی) تا حدودی ساده است. برای از دست دادن چربی، باید ورزش کنید و سالم‌تر غذا بخورید. اگر اضافه وزن دارید، از یک رژیم کم کالری استفاده کنید. کمبود کالری به این معنی است که شما کالری کمتری نسبت به نیاز روزانه خود مصرف می کنید. چگونه شانه های باریکی داشته باشیم؟ داشتن شانه های باریک یا هر گونه تغییر مربوط به استخوان غیرممکن است. زیرا ما هیچ کنترلی روی شکل استخوان خود نداریم. اما امکان کاهش سایز سر وجود دارد. همانطور که گفتیم برای لاغری شانه ها باید به سراغ لاغری کل بدن بروید. هرچه در کل لاغرتر شوید، شانه هایتان لاغرتر می شوند. بنابراین برای کاهش سایز شانه های خود ابتدا برای کاهش وزن و چربی بدن خود برنامه ریزی کنید. 1. به سراغ چربی سوزی و کاهش وزن بروید! برای سوزاندن چربی بالای بدن، باید برنامه ای را دنبال کنید که به کاهش وزن شما کمک کند. این برنامه باید ترکیبی از تمرینات هوازی و تمرینات قدرتی باشد. درست است که قصد دارید شانه هایتان را کوچک کنید، اما نباید از انجام ورزش هایی که باعث تقویت شانه هایتان می شود بترسید. هدف شما باید کاهش بافت چربی و افزایش عضله باشد تا شانه های شما مخروطی شوند (شکل مخروطی یکی از بهترین فرم های بدن است). 2. بیشتر تمرینات هوازی انجام دهید! با ترکیبی از حرکات ورزشی متوسط ​​و شدید می توانید از مزایای هر دو نوع این حرکات بهره مند شوید. در طول هفته، مقدار زمانی که به ورزش اختصاص می دهید می تواند متفاوت باشد، اما سعی کنید حداقل 30 تا 60 دقیقه ورزش هوازی در روز انجام دهید. ورزش های هوازی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید، مانند پیاده روی سریع در طبیعت، دوچرخه سواری، دویدن یا هر ورزش هوازی دیگری که می شناسید. در برخی از روزها، ورزش های متوسط ​​را برای مدت طولانی انجام دهید و در روزهای دیگر، ورزش های شدیدتر را برای مدت زمان کوتاه انجام دهید. این تغییر برنامه ورزشی به شما کمک می کند که از ورزش خسته نشوید. مزیت ورزش هوازی در کوچک کردن شانه ها این است که به کاهش وزن در مرحله اول کمک می کند (کاهش وزن کل برابر است با کاهش کل سایز بدن). از طرف دیگر ورزش های هوازی باعث تقویت اندام میانی و پایین تنه و تناسب اندام کلی شما می شود. 3. رژیم غذایی برای کاهش وزن داشته باشید! رژیم غذایی خود را متعادل کنید؛ به طوری که در حالی که بدن شما مواد مغذی کافی دریافت می کند، کالری کمتری مصرف می کند. این باعث کاهش وزن می شود؛ زیرا این کار باعث می شود بدن شما از ذخایر چربی برای تامین انرژی خود استفاده کند و در نتیجه وزن شما کاهش یابد. 4. تقویت و حجیم کردن پایین تنه را فراموش نکنید! همانطور که قبلا ذکر کردیم، عضلات پایین تنه خود را تقویت کنید تا شانه های خود را کوچک کنید. تمرینات قدرتی پایین تنه مانند اسکوات، لگد زدن، پرش و سایر حرکات به شما کمک می کند بدنی جذاب تر بسازید و توجه را از بالاتنه دور کنید. همچنین شانه های شما را کوچکتر نشان می دهد. ورزش برای کوچک کردن شانه ها همانطور که گفتیم، لاغری موضعی یک افسانه است. در واقع هیچ راهی برای لاغری بدن خاصی وجود ندارد و برای لاغری شانه ها به طور کلی باید وزن کم کنید. ورزش به قصد کاهش وزن شامل تمرینات هوازی و برخی تمرینات گرما و فشار بالا می باشد که به خوبی کالری می سوزاند. اما در کنار آن حتما تمرینات قدرتی و مخصوصاً تمرینات قدرتی برای عضلات پایین تنه انجام دهید. برای کاهش سایز شانه ها، مهم است که تمرینات قدرتی با هدف عضلانی کردن شانه ها و شانه ها نباشد. بنابراین، حتما برنامه را از یک مربی حرفه ای دریافت کنید. کوچک کردن شانه های بسیار پهن با ورزش تمرینات مختلفی برای تقویت بازوها و کوچک کردن شانه ها وجود دارد. البته قبل از شروع برنامه تمرینی بهتر است با یک مربی ورزشی مشورت کنید. اگر قبلاً در ناحیه خاصی از بدن دچار آسیب های ورزشی شده اید، هنگام شروع برنامه ورزشی جدید خود، حتماً آنها را در نظر داشته باشید. برای کوچک کردن شانه ها با ورزش باید این عضلات را تقویت کرد و باید حرکات تک مفصلی را با تکرار زیاد انجام داد. حرکات تک مفصلی با تمرکز روی شانه در تکرار بالا، شانه های شما را باریک کرده و تا حد امکان زیبا و ظریف می کند. حرکات ویدئوی زیر را در 4 ست 25 تایی تکرار کنید تا شانه های پهن شما کوچکتر شود. کوچک کردن شانه های پهن خانم ها بسیاری از خانم ها دوست دارند شانه های ظریف و باریکی داشته باشند، به خصوص ترقوه های برجسته یا استخوان های ظریف شانه. اگر استخوان های شانه شما پهن و بزرگ باشد، کار زیادی نمی توان انجام داد. زیرا اندازه استخوان قابل کاهش نیست. اما اگر در ناحیه شانه و بازو تجمع چربی دارید، می توانید با راهکارهای زیر به لاغری شانه و شانه نزدیک شوید. 1. کالری دریافتی خود را کاهش دهید! روزانه 300 تا 500 کالری را از رژیم غذایی خود حذف کنید. این به شما کمک می کند تا در یک هفته حدود یک کیلوگرم وزن کم کنید. رژیم کاهش کالری شما را در کمبود کالری قرار می دهد که عامل اصلی کاهش وزن است. با این حساب قدم بزرگی برای کاهش سایز سر برداشته اید. برای این منظور از هر گروه غذایی، انواع غذاها را انتخاب کنید و از مصرف غذاهایی مانند آب نبات، نوشابه، کلوچه و فست فود که پرکالری هستند و از کاهش وزن جلوگیری می کنند، خودداری کنید. 2. به سراغ ورزش های قلبی و عروقی بروید! هر هفته حداقل 150 دقیقه ورزش قلبی عروقی انجام دهید تا شانه های خود را کوچک کنید. ما این عدد را به عنوان میانگین به شما داده ایم و ممکن است کمی بیشتر نیاز داشته باشید. یعنی با توجه به میزان اضافه وزنی که دارید، زمان خود را به 300 دقیقه در هفته برسانید تا شاهد کاهش وزن در شانه های خود باشید. پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا، رقص و ورزش های گروهی مانند والیبال گزینه های خوبی برای ورزش های قلبی عروقی هستند. 3. از تمرینات قدرتی غافل نشوید! تمرینات قدرتی را به طور منظم و زیر نظر یک مربی بسیار حرفه ای انجام دهید. تمرینات قدرتی شما باید به گونه ای باشد که حجم عضلات ناحیه شانه، بازو، لگن و زیر بغل را افزایش ندهد و از طرفی به پایین تنه حجم دهد تا شانه های شما لاغرتر و زیباتر به نظر برسند. 4. استایل مناسب خود را انتخاب کنید! لباس هایی را انتخاب کنید که بالاتنه شما را لاغرتر نشان دهد. انتخاب استایل بدنی مناسب بسیار مهم است و تاثیر زیادی در ایجاد ظاهری جذاب و شیک دارد. انتخاب لباسی با یقه، گردنبند و حتی گوشواره و مدل موی مناسب می تواند در پهن نشان دادن شانه ها بسیار خوب و مفید باشد. چگونه می توانم شانه هایم را لاغرتر نشان دهم؟ انتخاب لباس در استایل خوب ما بسیار مهم است. با رعایت چند نکته ساده می توانید شانه های خود را کوچکتر نشان دهید: لباس هایی با یقه درشت بپوشید. رنگ تیره تری برای بالاتنه انتخاب کنید. برای قسمت پایین تنه لباس های رنگ روشن بپوشید. بالا و پایین یا لباس هایی با یقه باز نپوشید. چگونه ترقوه داشته باشیم؟ برخی افراد ترقوه برجسته را یکی از ویژگی های مثبت و زیبای بدن انسان می دانند. در واقع این استخوان نازک در بالای سینه به استخوان زیبایی معروف است. نوع این استخوان و نحوه تشکیل آن به ساختار ارثی بدن بستگی دارد. برخی از افراد بدون هیچ تلاشی دارای استخوان ترقوه برجسته هستند، اما برخی دیگر برای به دست آوردن آنها باید سخت تلاش کنند. از آنجایی که ترقوه یک استخوان است، نمی توانید با ورزش یا حرکات استخوان را برجسته کنید. تنها راه این است که ترقوه را با نازکی زیاد پیدا کنید. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم برای برجسته کردن استخوان ترقوه ضروری است. همچنین می توانید آرایش کنید تا استخوان های ترقوه خود را برجسته کرده و شانه های خود را کوچکتر نشان دهید. یعنی با کرم ها و پودرهای آرایشی سایه روشن ایجاد کنید. به طوری که ترقوه برجسته باشد. به خاطر داشته باشید که تیپ بدنی در برجسته بودن استخوان های ترقوه شما نقش دارد، بنابراین دستیابی به استخوان های ترقوه برجسته ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد. در نهایت، برای کاهش سایز شانه های خود، باید به طور کلی وزن کم کنید. بهترین راه برای کاهش وزن داشتن یک برنامه ورزشی و یک رژیم غذایی تخصصی است. انتخاب لباس و آرایش مناسب نیز می تواند تاثیر زیادی در کوچک نشان دادن شانه ها داشته باشد. در این مقاله به موضوع لاغری شانه و شانه پرداختیم و تمامی راه های کاهش سایز شانه را آموزش دادیم. منبع: betterme – wikihow – healthliving

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید