کوکی رژیمی؛ طرز تهیه 9 کوکی رژیمی خوشمزه به عنوان میان وعده


کوکی رژیمی یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین شیرینی هاست. انواع کوکی ها را می توانید در منزل تهیه کنید و از طعم عالی و تردی آنها لذت ببرید. بهترین قسمت داستان این است که می توانید بیسکویت رژیمی خود را بدون هیچ گناهی گاز بزنید و نگران چاقی و اضافه وزن نباشید. در این مطلب چند کوکی رژیمی خوشمزه را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان! کوکی رژیمی بادام و لیمو مواد لازم: سفیده تخم مرغ: دو عدد، عسل: دو قاشق غذاخوری، پوست لیمو: یک قاشق چایخوری، بادام: یک فنجان. طرز تهیه شیرینی بادام و لیمو: ابتدا سفیده تخم مرغ را با عسل و پوست لیمو مخلوط کنید. سپس بادام ها را خرد کنید. مواد را به مواد اضافه کنید. مواد را به شکل ها و قالب هایی که می خواهید در سینی فر قرار دهید. فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه قرار دهید. شیرینی خوشمزه شما آماده است. نوش جان! کره بادام زمینی مواد کوکی تخم مرغ: یک عدد عسل: دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی: دو قاشق غذاخوری جو دوسر: نصف فنجان تخم مرغ ها را با عسل و کره بادام زمینی مخلوط کنید. جو را اضافه کنید. مواد کوکی را به شکل هایی که می خواهید در سینی قرار دهید. فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 15 دقیقه قرار دهید. لطفا بیسکویت رژیمی خود را بخورید. کوکی رژیمی کشمش و موز مواد لازم: موز: یک عدد کمپوت سیب: یک قاشق غذاخوری جو دو سر حلقه شده: یک چهارم فنجان وانیل: نصف قاشق چایخوری کشمش: یک چهارم فنجان دانه کتان آسیاب شده: یک قاشق چایخوری دستور موز را له کرده و به کمپوت اضافه کنید یا سیب را بریزید. در ظرفی پوره کنید. جو دوسر، وانیل را به همراه کشمش و دانه های کتان آسیاب شده را به آن اضافه کنید. مواد کوکی را در سینی فر قرار دهید. فر را به مدت 25 دقیقه روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. شیرینی رژیمی و خوشمزه شما آماده است. کوکی رژیمی نارگیل مواد لازم: سفیده تخم مرغ: دو عدد عسل: دو قاشق غذاخوری پودر نارگیل: یک فنجان بادام: یک چهارم پیمانه طرز تهیه این کوکی رژیمی: ابتدا سفیده و عسل را با هم مخلوط کرده و به هم زدن ادامه دهید تا مایع کف کند. پودر نارگیل و بادام خرد شده را اضافه کنید و با مواد مخلوط کنید. مواد کوکی را در سینی فر قرار دهید. فر را به مدت 15 دقیقه روی 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. نوش جان! کوکی کره بادام زمینی رژیمی با خامه شکلاتی مواد لازم: تخم مرغ: یک عصاره وانیل: یک چهارم قاشق چایخوری نمک: یک چهارم قاشق چایخوری کره بادام زمینی: سه قاشق غذاخوری آرد سفید: یک فنجان بیکینگ پودر: یک قاشق چایخوری پنیر خامه ای کم چرب: 86 گرم ماست یونانی: 56 گرم، عسل: 3 قاشق غذاخوری. ابتدا تخم مرغ، عصاره وانیل، نمک، کره بادام زمینی و عسل را مخلوط کنید. در ظرف دیگری آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و مایع کوکی را به آن اضافه کنید. خمیر را داخل فر قرار دهید و شکل های دلخواه را در فر بچینید و به مدت 10 تا 15 دقیقه با دمای 180 درجه بپزید. حالا یک ظرف بردارید و پنیر خامه ای، ماست یونانی، عسل و پودر کاکائو را در آن مخلوط کنید. در نهایت خامه آماده شده را بین کوکی ها قرار دهید. بده و لطفا کوکی پروتئینی کره بادام زمینی مواد لازم: تخم مرغ: دو عدد، عصاره وانیل: یک چهارم قاشق چایخوری، جوش شیرین: نصف قاشق چایخوری، کره بادام زمینی: 130 گرم، شکر: یک چهارم فنجان، پودر نارگیل: یک قاشق چایخوری، پودر پروتئین وانیل: 86 گرم، شکلات قطعات: 56 گرم طرز تهیه برای تهیه این کوکی رژیمی ابتدا کره بادام زمینی، تخم مرغ و سفیده تخم مرغ را در ظرفی ریخته و مخلوط کنید. نمک، عصاره وانیل، جوش شیرین و شکر را اضافه کنید. پودر پروتئین و پودر نارگیل را اضافه کنید و همه مواد را مخلوط کنید. خوب با یکدیگر مخلوط کنید. تکه های شکلات را اضافه کنید و مواد را در سینی فر بچینید و به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر با دمای 180 درجه بپزید. کوکی رژیمی لیپو مواد لازم آرد گندم: یک فنجان عصاره وانیل: نصف قاشق چایخوری بیکینگ پودر: نصف قاشق چایخوری پودر وانیل: یک چهارم پیمانه شکر: یک چهارم پیمانه شیر: 3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل: 3 قاشق غذاخوری تکه های شکلات: 27 گرم طرز تهیه آرد گندم، پودر شکلات و تکه های آن را در ظرفی بریزید. روغن نارگیل، شکر، عصاره وانیل و عصاره وانیل را در ظرف دیگری مخلوط کنید. مایع کوکی و شیر را روی آرد بریزید و مواد را خوب مخلوط کنید. مخلوط کوکی ها را در سینی فر قرار داده و فرم دهید و به مدت 10 تا 15 دقیقه با دمای 180 درجه بپزید. کوکی رژیمی شما آماده است. کوکی رژیمی بلغور جو دوسر مواد لازم: آرد گندم: یک قاشق غذاخوری عسل: یک قاشق غذاخوری شربت شکر: یک چهارم قاشق چایخوری بلغور جو دوسر: نصف فنجان عصاره وانیل: یک چهارم قاشق چایخوری روغن نارگیل: یک چهارم قاشق غذاخوری سس سیب: 14 گرم تخم مرغ: یک عدد تخم مرغ طرز تهیه جو دوسر ، جوش شیرین و دارچین در یک ظرف; کمی نمک و تکه های شکلات به مواد اضافه کنید و آنها را مخلوط کنید. تخم مرغ، عصاره وانیل، عسل، پوره سیب و روغن نارگیل را در ظرفی بریزید و خوب مخلوط کنید. مایع را با بقیه مواد مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را در سینی فر فرم دهید و به مدت 10 تا 15 دقیقه با دمای 180 درجه بپزید. کوکی هویج رژیمی مواد لازم آرد گندم: یک سوم فنجان عسل: دو قاشق غذاخوری بیکینگ پودر: نصف قاشق چایخوری گردو: ۲۸ گرم دارچین: یک چهارم قاشق چایخوری بلغور جو دوسر: یک سوم فنجان روغن نارگیل: دو قاشق غذاخوری هویج رنده شده: نصف فنجان زنجبیل: به عنوان آماده سازی گردو را خرد کرده و همراه با آرد گندم و جو در ظرفی بریزید. بیکینگ پودر، دارچین و زنجبیل را به آن اضافه کنید. روغن نارگیل و عسل را مخلوط کرده و آرد را اضافه کنید. هویج را اضافه کنید و مخلوط کنید و به شکل ها در سینی فر بچینید و به مدت 10 تا 15 دقیقه با دمای 180 درجه بپزید. کوکی رژیمی شما آماده است. نوش جان! کلمه آخر کوکی رژیمی به دلیل اینکه یک دسر کم کالری و خوشمزه است طرفداران زیادی دارد. در این مطلب طرز تهیه کوکی رژیمی را به شما آموزش داده ایم. این کلوچه های خوشمزه را بپزید و از طعم خوب آنها لذت ببرید.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید