کیفیت و طعم مناسب از ویژگی های محصولات پروتئینی کورش است


مهندس اسماعیل افشار، مدیرعامل شرکت فرآورده های پروتئینی کورش: کیفیت و طعم خوب از ویژگی های شرکت فرآورده های پروتئینی کورش است. شرکت فرآورده های پروتئینی کورش متولد سال 1397 می باشد.این شرکت که یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی گلرنگ می باشد با هدف تولید محصولات با کیفیت و متنوع در بخش محصولات پروتئینی به گونه ای است که در سال های آینده علاوه بر سهم قابل توجهی در بازار ایران وارد بازارهای بین المللی نیز خواهد شد. به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات با مهندس اسماعیل افشار مدیرعامل شرکت فرآورده های پروتئینی کورش در خصوص ماموریت ها و چالش های پیش روی این صنعت و بحران های بنگاه های اقتصادی در رکود اقتصادی به گفت وگو نشستیم. نظر شما در حال گذر است محصولات پروتئینی کوروش در چه سالی و با چه انگیزه ای وارد عرصه تولید شد؟ شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی گلرنگ در بهار سال ۱۳۹۷ با تولید و عرضه انواع محصولات پروتئینی آغاز به کار کرد. این شرکت با هدف تولید مواد غذایی سالم، تازه و آسان سعی کرده است علاوه بر تنوع محصول، کیفیت را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد. محصولات پروتئینی کوروش تا به امروز بر اساس تلاش مستمر همکاران خود توانسته است طیف وسیعی از غذاهای تازه و منجمد را تولید کند. ، گوشت های فرآوری شده، غذاهای نیمه آماده، پنیر پیتزا، انواع سوسیس و کالباس، فراورده های دریایی، سیب زمینی سرخ کرده و … با برندهای مختلف. در حال حاضر در بیش از 9 کارخانه محصولات به صورت مستقیم تولید و برون سپاری می شوند. شرکت فرآورده های پروتئینی کورش تولید می شود و اخیرا محصولاتی را در بخش روغن صنعتی عرضه می کند. لطفا در خصوص سبد محصولات خود توضیحات لازم را ارائه نمایید. محصولات تولید شده توسط شرکت محصولات پروتئینی شامل انواع محصولات پروتئینی با برند می باشد. تنوع این شرکت به بیش از 480 SKU محصول می رسد که توسط مردم ایران به عنوان کالای FMCG مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت قصد دارد در مسیر توسعه خود وارد بازارهای جهانی شود تا ارزش افزوده بیشتری برای محصولاتش محقق شود. انواع محصولات جدید وارد بازار شد و به تدریج محصولاتی مانند سوسیس و کالباس، غذاهای آماده و نیمه آماده، سیب زمینی سرخ کرده و غیره. . . به سبد خرید شما اضافه شد امروزه کیمبال با تداوم کیفیت، نوآوری در محصولات، ارتباط پایدار با مشتریان و تلاش برای حفظ مشتریان وفادار به یک برند مورد اعتماد و محبوب تبدیل شده است. یکی دیگر از برندهای ما برند نیک آشپز است. برند نیک شف به عنوان یکی از برندهای لوکس شرکت محصولات پروتئینی کوروش فعالیت خود را از تیر ماه سال 1400 آغاز کرده است و شعار این برند (فقط لذت ببرید) می باشد و با ویژگی های تخصص، تمایز، تنوع، تمامی انتظارات مصرف کنندگان را برآورده می کند. اصالت و خلاقیت برند نیک چف در گروه محصولات روغن، سوسیس و کالباس، غذاهای آماده، نیمه آماده، پنیر پیتزا و خلال، سیب زمینی و غذاهای دریایی فعالیت می کند. “روستیک” یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش است که یک فروشگاه اینترنتی تخصصی پروتئین فعال می باشد. فروشگاه اینترنتی روستیک در تاریخ 1378/09/09 با شعار زندگی مدرن را بسازید و مشتریان فروشگاه «روستیک» می توانند سفارشات خود را به صورت آنلاین از طریق وب سایت www.RUSTIC.ir ثبت کنند و محصولات مورد نظر خود را از «روستیک» آنلاین دریافت کنند. فروشگاه. «شیپن» و «دامچی» از دیگر برندهای شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش هستند که با هدف تولید مواد غذایی سالم و آسان در خرداد ماه سال 1400 شروع به فعالیت کردند. این برندها در گروه محصولات سوسیس و کالباس، غذاهای آماده و نیمه آماده و پنیر پیتزا کاربرد خواهند داشت. کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های مهم محصولات برند «شیپن» و «دامچی» است. پایه محصولات این شرکت چیست و شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش در این آشفته بازار تامین و تهیه مواد اولیه با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند؟ بخش عمده ای از محصولات ما شامل گوشت قرمز و سفید است که همیشه سعی شده با بهترین کیفیت تهیه شود. زیرا یکی از مزیت های مهم رقابتی ما در این صنعت تامین مواد اولیه مرغوب است و همکارانم همواره توجه ویژه ای به این بخش دارند و بر این اساس “سند استانداردسازی” خرید مواد اولیه و مواد اولیه را تدوین کردیم. برای تمام عرضه ما تامین کنندگان خود را می فرستیم تا آنها را از شرایط کیفیت مطلع کنند تا این استانداردها قبل از خرید رعایت شود. طبیعی است که از یک سو استانداردهای کیفی بالای واحد بازرگانی و کنترل کیفیت ما و از سوی دیگر شرایط خاص مواد اولیه پروتئینی در ایران که هر از چند گاهی با مسائلی مانند افزایش قیمت یا کاهش عرضه مواجه می شود. آنها باعث می شوند که دغدغه تامین مواد اولیه به گلوگاه های مهم این تجارت برای ما تبدیل شود و این پایبندی به کیفیت و تعهد ما به مشتری باعث می شود همیشه برای این بخش باشیم. تولید استرس زیادی را به مجموعه وارد می کند. ما در شرکت فرآورده های پروتئینی کوروش معتقدیم برای تمامی محصولاتی که با برندهای ما سر سفره مردم می روند باید کیفیت و طعم مناسب رعایت شود که در نهایت رضایت مشتری را به دنبال دارد. اساس NPS و شاخص ارتقای مشتری برای ما بسیار مهم است. علاوه بر این نگرانی ها برای تامین کالای با کیفیت، طبیعی است که قیمت ها افزایش یابد که منجر به افزایش قیمت تمام شده تولید در سطوح مختلف می شود. این مشکل دیگری است که همه در صنعت با آن مواجه هستند و شرکت هایی که نمی خواهند کیفیت خود را به خطر بیندازند. ، قطعا با مشکلات بیشتری مواجه خواهند شد. ما همیشه به دنبال تبدیل مشتریان محصولات خود به مشتریان وفادار هستیم و معتقدیم بهترین تبلیغات توسط مشتری انجام می شود و بنابراین برای تبلیغات دهان به دهان یا تبلیغات شفاهی برای برندهای خود همیشه این حق را به مشتری می دهیم و ما کیفیت را در همه برنامه ریزی ها در اولویت قرار می دهیم. برند نیک سرآشپز زاده این استراتژی کیفیت محور است و امیدواریم این برند در کنار سایر برندهای شرکتمان سهم بسزایی در سفره مردم و بهره مندی مردم از غذاهای با کیفیت داشته باشد. از بزرگترین بحران های بنگاه های اقتصادی چه می دانید؟ کرونا شرایط جدیدی را پیش روی بنگاه‌های اقتصادی قرار داده است و مطمئناً در دوران پسا کرونا، بنگاه‌های اقتصادی باید نوآوری کنند و از فناوری روز و تجارت الکترونیک بهره ببرند. در بازار حضور داشته باشد. اگر بخواهم به بحران های بنگاه های اقتصادی اشاره کنم، می توانم بگویم که عوامل متعددی باعث شده تا امروز با رکود اقتصادی مواجه شویم. علاوه بر ویروس کرونا و علاوه بر مسائلی مانند تحریم، عواملی مانند ضعف بنگاه های اقتصادی در فرآیند فروش نیز در تشدید رکود اقتصادی موثر است. همانطور که مشاهده می شود تولیدکنندگان تنها با نگاه تولید و بدون توجه به بازار و بازاریابی محصولات را تولید می کنند و سپس به دنبال بازار فروش می گردند. این نگاه باعث می شود که این گونه بنگاه های اقتصادی در شرایط رکود با بحران بیشتری مواجه شوند و حتی به تعطیلی منجر شوند. نبود ساختارهای قانونی منظم در حمایت از تولید از دیگر مشکلات تولیدکنندگان است. بنابراین حمایت دولت باید به سمت حمایت برنامه ریزی شود تا ساختارهای کشور در راستای تولید ساماندهی شود. در واقع باید یک برنامه صنعتی دقیق و کاربردی بر تولید کشور حاکم باشد، به گونه ای که ایجاد و توسعه صنایع بر اساس افق تولید کشور گسترش یابد. آیا شرکت های ایرانی توانسته اند به خوبی وارد بازارهای بین المللی شوند؟ در ابتدا بهتر است توجه داشت که بازاری 500 میلیون نفری در خاورمیانه به عنوان بازار هدف محصولات ایرانی وجود دارد. در حالی که این بازار به راحتی در دسترس ما است، نتوانستیم سهم قابل توجهی از آن را به خود اختصاص دهیم، زیرا هرگز برای آن آماده و برنامه ریزی دقیقی نداشته ایم. ، بلکه بازارهای خود را در دسترس دیگران قرار دهیم. بهره گیری از دانش روز و تجربیات موفق دنیا یکی از راه های خروج بنگاه های اقتصادی از بحران در رکود اقتصادی است. برای برون رفت از رکود بخشی از وظایف دولت و دستگاه های حاکمیتی است که با برنامه ریزی دقیق و جلوگیری از تصمیمات غیرکارشناسی از مشکلات مسیر تولید بکاهند و از سوی دیگر بنگاه های اقتصادی نیز باید از این فرصت استفاده کنند. دانش فعلی بازار و استفاده از منابع انسانی ماهر، این دانش فعلی را پیاده سازی کنید. در صحبت هایتان به وضعیت رکود اشاره کردید. شرکت های اقتصادی در این شرایط چه باید بکنند؟ در دوران رکود، رفتار مصرف کنندگان نیز تغییر می کند. طبیعی است که وقتی رکود اقتصادی به دلایل مختلف رخ می دهد، عملا قدرت خرید مردم کاهش می یابد. این عامل در کنار بحران هایی که برای بنگاه های اقتصادی پیش می آید، باعث می شود که در کل کسب و کار با یک شوک مواجه شویم. بنگاه های اقتصادی باید برای برون رفت از این شوک و تغییر رفتار مشتریان، سیاست های جدیدی را در دستور کار قرار دهند و تولیدکننده در این شرایط قطعا می تواند در توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریان بر اساس آن موفق باشد. شرایط جدید، درک و اتخاذ راه حل برای آنها. کاهش هزینه های غیر ضروری. و قیمت گذاری مناسب یکی از راهکارهای اولیه ای است که باید در دستور کار بنگاه های اقتصادی برای جلوگیری از افزایش قیمت و توجه به خواسته های مشتریان قرار گیرد، ضمن اینکه باید توجه داشت که در این عصر کیفیت محصولات به هیچ وجه نباید کاهش یابد. به کاهش قیمت البته به دلیل مشکلات اقتصادی ممکن است برخی خریدها به زمان دیگری موکول شود و یا با کالای ارزان تری جایگزین شود، بنابراین بنگاه های اقتصادی موفق با اتخاذ تصمیمات راهبردی سعی کنند با حفظ کیفیت، شرایطی را ایجاد کنند که بازار را از دست ندهند. .

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید