۷ نوشیدنی آبرسان فوق العاده که نباید از دست بدهید



آنچه ما از یک نوشیدنی انتظار داریم، جدای از رفع تشنگی، تازگی، طعم و آبرسانی است. هر روز بدن انسان به روش های مختلف آب از دست می دهد که باید به روش های مختلف جایگزین شود. با توجه به شرایط مختلف، لازم است این مقدار آب از دست رفته را با استفاده از نوشیدنی های طبیعی جبران کرد. با ما همراه باشید تا بهترین نوشیدنی های آبرسان برای بدن را مرور کنیم. آبرسانی به بدن حدود 60 درصد وزن بدن است. تشکیل می دهد. بسته به میزان فعالیت روزانه، شرایط آب و هوایی و غیره؛ هر فرد روزانه مقداری آب از دست می دهد. همه ما می دانیم که هیدراته ماندن منجر به یک زندگی فعال و سالم می شود. کم آبی بدن همچنین می تواند باعث سردرد، خستگی و از دست دادن کلی انرژی شود. از آنجایی که نوشیدن آب ساده نمی تواند جذاب باشد و احتمالاً نمی توانید مقدار مورد نیاز آب را در روز بنوشید، نوشیدنی های میوه ای طبیعی جایگزین های عالی هستند. از جمله نوشیدنی های خوشمزه و طبیعی که می تواند برای آبرسانی بدن عالی باشد، موارد زیر قابل توجه است: آب میوه های سبز و آب رسان از جمله نوشیدنی هایی که می توان برای آبرسانی عالی استفاده کرد، نوشیدنی هایی است که از میوه ها و سبزیجات سبز رنگ تهیه می شود. ، تهیه شده اند. ترکیبی از مواد اولیه مانند اسفناج، کلم پیچ و کاهو برای تهیه نوشیدنی مناسب است. به همین ترتیب، در نهایت افزودن شیر گاو یا شیر سویا به این مواد می تواند یک اسموتی سبز هیجان انگیز را تهیه کند که در عین طعم عالی، فواید زیادی نیز دارد. به همین ترتیب، ترکیب آب خیار با هر میوه دیگری به هیدراته شدن بدن کمک می کند و به محض نوشیدن آن باعث می شود احساس شادابی و انرژی داشته باشید. آب هندوانه خوشمزه و خوش رنگ است و یکی از بهترین انتخاب ها برای آبرسانی به بدن است. این بدنی است که نزدیک به 92 درصد آب دارد. از آنجایی که همیشه نمی توان برای خوردن هندوانه همراه داشت، استفاده از آب هندوانه گزینه بسیار خوبی است. ترکیب نوشیدنی هندوانه با میوه های شیرین و سایر افزودنی های طبیعی مانند کمی آب لیمو می تواند یک نوشیدنی عالی باشد. هندوانه همچنین منبع عالی لیکوپن است، آنتی اکسیدانی که در میوه ها و سبزیجات قرمز یافت می شود و تحقیقات نشان داده است که مصرف لیکوپن به طور مستقیم با کاهش فشار خون ارتباط دارد. بنابراین به افرادی که فشار خون بالایی دارند توصیه می شود از آب هندوانه به عنوان یک نوشیدنی سالم و خوشمزه استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که زیاده روی در نوشیدن آب هندوانه برای افراد دیابتی تا حدودی مضر است. و باید در این زمینه مراقب باشید. نوشیدنی آناناس، میوه ای از آمریکای جنوبی. آناناس دارای ویتامین C، ویتامین A، کلسیم و آهن است. به همین ترتیب، تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، اسید فولیک، منگنز، منیزیم، پتاسیم، اسید پنتونیک، بتاکاروتن و غیره از دیگر مواد مغذی موجود در آناناس هستند. با نوشیدن آب آناناس مخلوط، خواص عالی آن را تجربه خواهید کرد. اگر از نوشیدنی آناناس همراه با تخم مرغ شربتی، نوشیدنی مخصوص متینا استفاده می کنید، خواص آبرسانی تخم مرغ شربتی به همراه فواید آناناس به شما کمک می کند تا بهترین تجربه را از این آب میوه در آبرسانی به بدن داشته باشید. نوشیدنی انار و تخم مرغ شربتی یکی دیگر از نوشیدنی هایی است که علاوه بر آبرسانی عالی به بدن، فواید فوق العاده دیگری نیز دارد. نوشیدنی انار و تخم مرغ شربتی است. انار یک میوه خون ساز است و به درمان کم خونی، تنظیم فشار خون، بهبود شرایط پوستی، افزایش سطح ایمنی بدن و غیره کمک می کند. اگر در یک روز گرم تابستانی به دلیل ساعت ها فعالیت در فضای باز یا ورزش دچار گرمازدگی شدید، آب بنوشید. بطری نوشیدنی شربت انار و تخم مرغ به شما کمک می کند تا خیلی سریع از شر این احساس خلاص شوید و هیدراتاسیون عالی را در بدن خود تجربه کنید. آب نارگیل طبیعی. آب نارگیل منبع طبیعی الکترولیت هایی مانند سدیم، پتاسیم و منگنز است. پس از هر گونه از دست دادن آب به دلیل تعریق بیش از حد، ما به الکترولیت های جایگزین برای کمک به بازگرداندن تعادل بدن نیاز داریم. البته مراقب باشید که افزودن شکر زیاد به آب نارگیل اثر آن را معکوس کرده و آن را بدتر می کند. بدن خود را کم آب کنید. بنابراین برای خرید فرآورده های آب نارگیل به برچسب محصول دقت کنید و دقت کنید که شکر افزوده نداشته باشد. . گریپ فروت حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین C است و نوشیدن آب میوه همراه با پالپ آن به شما کمک می کند تا در برابر بیماری های مختلف از جمله سرماخوردگی به میزان قابل توجهی از خود محافظت کنید. گریپ فروت یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها و سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها و مواد معدنی است. است. به خاطر داشته باشید که نوشیدن یک لیوان آب میوه با پالپ گریپ فروت بهترین کاری است که می توانید هر روز صبح برای حفظ سلامت خود انجام دهید. نوشیدن زیاد از جمله خواص انبه می تواند آبرسانی عالی به بدن، بهبود عملکرد سیستم گوارشی، سلامت استخوان ها، کاهش خطر ابتلا به سرطان و غیره را فراهم کند. علاوه بر این، ادامه نوشیدن آب انبه به پیشگیری از آسم و آسم کمک می کند. کاهش حملات آسم در افراد مبتلا به آسم. برای استفاده بهینه از خاصیت آبرسانی انبه، بهترین ترکیب انبه و تخم مرغ شربتی است که می توانید آن را به صورت شربت بنوشید و بدن خود را به خوبی آبرسانی کنید. در نهایت در بالا نوشیدنی های طبیعی را معرفی کردیم که نقش زیادی در آبرسانی به بدن دارند. معمولا از چه روش هایی برای جبران آب از دست رفته بدن استفاده می کنید و چه نوشیدنی هایی را ترجیح می دهید؟ نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. در ضمن پیشنهاد می کنیم این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و آنها را در این مورد مطلع کنید.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید