13 نکته مفید برای چاق نشدن در سفر



مسافرت یکی از دلایلی است که بسیاری از افراد پس از تعطیلات نوروزی چاق می شوند. با رعایت این نکات از سفر خود لذت ببرید و تعطیلات را بدون افزایش وزن به پایان برسانید: دلایلی که چرا تصمیم به کاهش وزن گرفتید را بنویسید. این لیست را هنگام سفر همراه خود داشته باشید. هر روز صبح و هر زمان که هوس کردید یک میان وعده پر کالری بخوانید. 2. تا حد امکان در زمان های معین غذا بخورید. اگر به طور نامنظم غذا می خورید، به احتمال زیاد پرخوری می کنید. 3. اگر در رستوران غذا می خورید، با غذاهای کم کالری مانند سالاد یا سوپ (بدون خامه) شروع کنید. 4. غذاهایی را انتخاب کنید که پروتئین بالایی دارند و می توانید بخورید. این باعث می شود مدت بیشتری احساس سیری کنید. 5. برخی از رستوران ها غذا را در اندازه های کوچک و بزرگ عرضه می کنند. غذا را در مقادیر کم سفارش دهید یا آن را با یکی از همسفران خود به اشتراک بگذارید. 6. صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوب کند یا آن را خراب کند. برای صبحانه از غذاهای پر پروتئین مانند تخم مرغ یا شیر کم چرب استفاده کنید و غذاهای شیرین را محدود کنید. 7. میان وعده را فراموش نکنید. نخوردن میان وعده می تواند شما را بسیار گرسنه کند و تمایل بیشتری به خوردن غذاهای پرکالری داشته باشید. 8. میان وعده های سالم را در کیف خود قرار دهید. یکی از میان وعده هایی که در سفر می توانید بخورید میوه است. خوردن میان وعده های سالم به شما کمک می کند در مقابل غذاهای وسوسه انگیز و پر کالری مقاومت کنید. 9. آب کافی بنوشید. در طول سفر همیشه یک بطری آب همراه خود داشته باشید. 10. اگر برای مدت طولانی با ماشین سفر می کنید، پس از طی مسافتی توقف کرده و 5 تا 10 دقیقه پیاده روی یا ورزش کنید. در سفرهای هوایی سعی کنید هر از گاهی در راهروی هواپیما راه بروید. 11. تا جایی که می توانید ورزش کنید. می توانید از سالن بدنسازی هتل استفاده کنید یا پیاده روی کنید. 12. اگر زمان زیادی طول می کشد تا به مقصد برسید، قبل از شروع سفر ورزش کنید تا در زمان رسیدن به مقصد، مقداری از کم تحرکی خود را جبران کنید. 13. تا حد امکان پیاده روی کنید و کمتر از ماشین استفاده کنید.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید