5 روش برای تهیه فیله مرغ برای بدنسازی


از چه روش هایی برای طعم دادن به سینه مرغ برای وعده های غذایی بدنسازی و رژیم غذایی بعد از تمرین استفاده می کنید؟ پیشنهاد می کنیم چند تکنیک برای طعم دادن به فیله مرغ رژیمی یاد بگیرید تا بعد از آموزش بتوانید خوشمزه ترین غذای مرغ را برای خود تهیه کنید. شک نکنید با این کار به ظاهر ساده انگیزه و انرژی شما برای داشتن یک تمرین قدرتمند بیشتر از قبل می شود. نیازی نیست مرغ را به روش هایی که ویتامین در ادامه این مقاله به شما آموزش می دهد با آرد سوخاری و روغن زیاد آغشته کنید، فقط می خواهیم با طعم ها و ادویه ها بازی کنیم. در ادامه با چند روش تهیه فیله مرغ برای بدنسازی و چند روش طعم دهنده مرغ برای بدنسازی آشنا می شویم. با ما بمان! کتلت سینه مرغ مواد لازم سینه مرغ : 86 گرم سیب زمینی رنده شده : 86 گرم تخم مرغ : 1 عدد پنیر موزارلا : 1 قاشق غذاخوری آرد گندم : 1 قاشق چایخوری نمک و فلفل سیاه : به میزان لازم روغن زیتون : 1 قاشق چایخوری کاهو : 2 عدد گیلاس برای تهیه این غذا با مرغ برای بدنسازی ابتدا سیب زمینی را رنده کرده و آب آن را بگیرید. آرد گندم، تخم مرغ، نمک و فلفل را به سیب زمینی اضافه کنید. سینه مرغ را برش دهید و پنیر موزارلا را بین آن قرار دهید و آن را بزنید. دو طرف سینه مرغ را با سیب زمینی بپوشانید و تفت دهید. در آخر این کتلت مرغ مخصوص بدنسازی را با کاهو و گوجه گیلاسی تزیین کنید. مرغ سرخ شده مواد لازم سینه مرغ: 110 گرم نان تست: 1 عدد تخم مرغ: 1 عدد پاپریکا: 1/4 قاشق چایخوری اسفناج تازه: 1 قاشق چایخوری پودر سیر: 1/4 قاشق چایخوری روغن زیتون: 1 قاشق چایخوری اسفناج: 14 گرم گوجه فرنگی متوسط: 1/1 برای تهیه نان تست: نان تست را برش داده و در آسیاب بریزید. حالا خرده های نان را در تابه سرخ کنید. سینه مرغ را روی تخته بکوبید. تخم مرغ را هم زده و پاپریکا، پودر سیر، نمک، فلفل سیاه و شوید تازه را اضافه کنید. سینه مرغ را در تخم مرغ فرو کنید و آن را در تکه های نان قرار دهید. ماهیتابه را کمی چرب کنید و مرغ را در آن سرخ کنید تا خوب سرخ شود. بقیه مخلوط تخم مرغ را در تابه بپزید. در نهایت مخلوط تخم مرغ را برای بدنسازی کنار این مرغ قرار دهید و روی آن را با اسفناج و گوجه فرنگی تزیین کنید. سینه مرغ شکم پر مواد سینه مرغ: 140 گرم پیاز متوسط: یک چهارم قارچ: 28 گرم فلفل دلمه ای قرمز: یک چهارم موزارلا کم چرب: نصف قاشق غذاخوری پاپریکا: به میزان لازم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری کاهو: به میزان لازم گوجه گیلاسی: به میزان لازم برای تهیه این مرغ برای بدنسازی ابتدا سینه مرغ را ببرید و سپس روی آن را با پاکت بپوشانید و سینه را بکوبید. ماهیتابه را با روغن چرب کنید و پیاز و قارچ و فلفل دلمه ای را در آن تفت دهید. نمک، فلفل و پاپریکا را اضافه کنید. مواد آماده شده را داخل سینه مرغ بریزید و مانند تصویر بپیچید. سینه مرغ را کمی چرب کنید و روی سینه مرغ کمی پنیر موزارلا بمالید و به مدت 25-30 دقیقه در فر 180 درجه قرار دهید. این غذای خوشمزه با مرغ برای بدنسازان آماده است. نوش جان! رول مرغ شکم پر مواد لازم: سینه مرغ: 110 گرم، پیاز متوسط: یک چهارم، قارچ: دو عدد، هویج: دو عدد، پنیر چدار: 56 گرم، پاپریکا: به میزان لازم، روغن زیتون: یک قاشق چایخوری، سیر: یک قاشق غذاخوری، یونانی ماست: یک قاشق غذاخوری طرز تهیه این مرغ برای بدنسازی سطح تابه را کمی چرب کنید و پیاز و هویج رنده شده و قارچ را در آن تفت دهید. سینه مرغ را از وسط نصف کرده و به دو قسمت تقسیم کرده و سپس آن را بکوبید. در ظرف دیگری، مواد سرخ شده را با پنیر چدار مخلوط کنید، ماست یونانی، سیر، نمک و فلفل را مخلوط کنید. هر دو طرف سینه مرغ را با پاپریکا، نمک و فلفل مزه دار کنید. مواد را روی سینه مرغ بریزید و گرد کنید. رول ها را در سینی فر قرار دهید و روی آن کمی پنیر چدار بگذارید. فر را با دمای 180 درجه به مدت 25 تا 30 دقیقه تنظیم کنید. غذای شما با مرغ برای بدنسازی آماده است! برنج و مرغ برای بدنسازی مواد لازم سینه مرغ: 110 گرم برنج قهوه ای: دو عدد هویج: یک چهارم رب گوجه فرنگی: 56 گرم پاپریکا: به مقدار لازم روغن زیتون: یک قاشق چایخوری سیر رنده شده: یک حبه سیر تازه: یک قاشق غذاخوری فلفل دلمه ای قرمز: یک چهارم تابه را کمی چرب کنید و پیاز، فلفل دلمه و هویج خرد شده را در آن تفت دهید. پاپریکا، پودر سیر، نمک و فلفل را به مواد اضافه کنید. در ظرفی دیگر سینه مرغ را با نمک، فلفل، پاپریکا و سیر با رنده شده و رب گوجه فرنگی مزه دار کنید. سینه مرغ مزه دار شده را در تابه سرخ کنید و بقیه مواد را به آن اضافه کنید. در نهایت شوید و برنج تازه را به آن اضافه کنید و از این غذای خوشمزه با مرغ برای بدنسازی لذت ببرید! نتیجه گیری: مرغ یک غذای خوشمزه، مقوی و عالی است. مصرف مرغ برای بدنسازان و ورزشکاران بسیار مهم است و این ماده غذایی نقش برجسته ای در رژیم غذایی آنها دارد. خوشبختانه مرغ را می توان به روش های مختلفی طبخ کرد. در این مطلب روش های مختلف تهیه و پخت مرغ برای بدنسازی را آموزش داده ایم. پیشنهاد می کنم حتما این روش ها را امتحان کنید و از طعم تازه غذایتان لذت ببرید.

منبع: نی نی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید